18 Mart 2016

LOREAL PARİS SKİN PERFECTİON CİLT KUSURSUZLAŞTIRICI GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ

Merhaba ! ❤️
Günlük hayatım da gündüz gece maalesef ki dönem dönem bolca nemlendiriciye ihtiyaç duyuyorum. Karma ve yağlı bir cilt tipim olduğu için cildimi yatıştıracak sorunları bir nebze de olsun azaltacak ürünleri tercih ediyorum. Bugün ise sizlere kullanmayı çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Lorealin skin perfection serisinde ki günlük nemlendiricisi, bu nemlendiriciyi 3. kez alışım ne kadar çok sevdiğimi buradan anlayabilirsiniz. 


İlk olarak kısaca ürünün vaatlerinden bahsetmek istiyorum. 

* Anında cilt ipeksi bir his kazanır.

Bir hafta düzenli kullanımda gözenekler sıkılaşır. 
Bir ay içinde cilt tonu mükemmel bir şekil de eşitlenir. 
* Tüm cilt tiplerinde dermatolojik olarak test edilmiştir. 
* Cildin kalitesini arttırır. 
* Komedojenik ( Gözenekleri tıkayan) bir ürün değildir.



Bu nemlendiricinin en sevdiğim yanı kokusu daha sonra ise cildi çok iyi nemlendirmesi. Bunu kullandıktan sonra ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. Vaatlerini yerine getiriyor mu ? Derseniz eğer ilk olarak cildi çok güzel yatıştırdığını renk eşitsizliklerine ve kızarıklıklara çok iyi geldiğini söyleyebilirim. Maalesef ki gözeneklere tek başına bir etkisi yok. İpeksi yumuşak nemlenmiş bir cilt istiyorsanız eğer bu ürün tam sizlik. Makyajımın altına bu ürünü uyguladığım da ise daha pürüzsüz bir makyaj sağlıyor. Kesinlikle kullandığınız ürünlerin yapısını bozmuyor. Benim çok severek kullandığım bir ürün. 

Fiyatı ise 30 TL arası, ben indirim de ROSSMANN 'dan 25 TL 'ye aldım. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com







16 yorum :

  1. bende severek kullanıyorum, cilt tonunu eşitliyor gerçekten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle birazda gözeneklere etkisi olsa süper olurdu :)

      Sil
  2. Bende bu nemlendiriciyi seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Cilt tonunu eşitliyor muuu? Kesinlikle indirim zamanı alıcam çok merak ediyordum iyice içime sindi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle yer yer kızarıklıklarım var çoğunu yatıştırıyor :)

      Sil
  4. Ben bu serinin yogun serumunu kullaniyorum aslinda dedigin gibi görsel olarak ise yariyor ama icerigi konusunda icim rahat degil benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serumunu hiç kullanmadım içeriği için neden rahat değilsin canım ?

      Sil
    2. Kendim arastirmadim henüz ama bir yerde okudum icerisinde alkol oldugunu ama dedigim gibi kendim arastirmadim, serumun kutusunu da atmis bulundum tamamen kulaktan dolma söylüyorum suan

      Sil
    3. Anladım tatlım duymamıştım araştırmak lazım :)

      Sil
  5. bazıları çok seviyor bazıları ise nefret ediyor bu nemlendiriciden. ben de kokusuna, dokusuna ve rengine aldanarak almıştım geçen yıl. ancak benim eşek derisi olarak tabir edebileceğim cildimde bile koca koca ve aylrca geçmeyen, iz bırakan sivilceler yaptı. kullanmayı kestiğim zaman çıkmadı. emin olmak için tekrar başladım ve aynı tüpte uzun süre geçmeyen kötü görünen kocaman sivilcelerim çıktı tekrar. bir yılın sonunda ilkinin izi anca geçmişti abartmıyorum ki o kadar leke ürünü kullanmama rağmen. sanırım loreal ve garnier bana yaramıyor. ne zaman ten ürünlerini kullansam cildim kafayı yiyor. galiba içindeki bir şeye alerjim var :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir kuzum çünkü bende ne zaman neutrogena ürünü kullansam cildim o şekil de reaksiyon gösteriyor. Bence bu ürün karma ve yağlı ciltler için uygun :)

      Sil
  6. Ben hala denemedim ama denemeyi düşünüyorum genel olarak yorumlar iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünün seveni de var sevmeyeni de ☺️

      Sil
  7. Merhaba Sema'cım :) Blogun hayırlı olsun çok beğendim öncelikle. Özellikle içeriklerin çok merak uyandırıcı.. Bu kremi bende kullanmıştım. Ama çok beğenmedim daha doğrusu çok beklenti içine girdim sanırım bir kremden :) Şimdilik clinique kreminden devam ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selin 'cimm seni blogumda görmek mutlu etti beni çok teşekkür ederim güzül yorumun için ☺️ Bu kremini seveni de çok sevmeyeni de ama ben çok severek kullanıyorum özellikle makyaj altında çok seviyorum ☺️ Sevgiler öpüyorum seni 💕

      Sil