4 Mart 2016

GOLDEN ROSE VELVET MATTE - 16 NUMARA / İNCELEME - MAC TAUPE MUADİLİ Mİ ?


Herkese Merhaba..
Elimdeki son Golden Rose Velvet Matlardan 16 Numarayı sizlere kısaca anlatmak istiyorum. Bunu en sona saklamamın nedeni rengini çok beğenmem. Eski serisin de bana göre daha koyu duran bu renk yeni seride bir tık daha açık kalıyor. Kahve tonlu bir ruj olduğu için çok sevdim. Kahve ve tonlarını günlük hayatım da çok fazla kullandığım için favorim oldu diyebilirim. 


Yapısı diğer Velvet matlar gibi yumuşak ve sürümü çok rahat. Kalıcılık bu seri de çok az olsa da; aşığı çok fazla çünkü dudakları çok fazla kurutmuyor. Özelikle açık tenlere çok yakıştırdığım bir rujdur kendileri. Bir iddiada da bulunmak istiyorum inanın bana dişleri bir ton beyaz gösteriyor ben bu ruju sürdüğüm an dişlerim gözüme bir ton daha beyaz geliyor aşırı sevdim yani. 



Mac Taupe ruja muadil olarak gösterilse de ben Golden Rose 'u Taupe göre daha koyu buluyorum.
Flaşlı çekim olduğu için rujun rengi bur da biraz açık dursa da kahve tonlarında bir koyu bir renk diyebilirim.

Fiyatı ise Cosmetica.com 'dan indirimden aldığım için 5,90 TL normal fiyatı 18 TL.

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





20 yorum :

  1. Çok iyi bir fiyata almışsın :)) Yapısı,sürümü,renkleri çok güzel rujlar,16 benim de favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok uyguna geldi :) Favorimizin aynı olmasına sevindim tatlım :)

      Sil
  2. Cok uygun fiyata almissin gercekten rengini de begendim yakismis ben serinin 3 farkli rengini aldim ama 2 numara benim favorim o oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) 2 numaranın testerını denedim fakat bir türlü raflar da bulamayınca ümidi kesmiştim ondan :) Gerçekten renkleri çok hoş seri :)

      Sil
  3. renk fena değil ama pembe geliyor biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıktan dolayı biraz pembe durdu canım :)

      Sil
  4. Renk çok güzel ama fiyat daha çok hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimleri takip etmek gerek :)

      Sil
  5. Bu rujun bende eski serisi var, yeni seride de gayet güzelmiş. Ayrıca bu ne güzellik ayol gözlerimiz kamaştı maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Caanımm çok teşekkür ederim :) Eski serisini de denemiştim arkadaşım da vardı onu diyerek aldım ama buda birebir aynısı denilebilir :)

      Sil
  6. Favori rujlarımdan biri benimde Golden Rose Velvet Matte 16.Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir renk gerçekten de.

    YanıtlaSil
  8. bu ürün için dudak yapısı çok önemli. Çok beğenerek aldım ama dudağımda kop koyu bir renge büründü :) Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bloğuma da bekliyorum sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle her renk herkezde aynı durmuyor ☺️ Mutlaka bakıcam blogunuza

      Sil
  9. Bende en kısa zamanda almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa sürede seninde olur :)

      Sil
  10. Merhaba, bu ruju ararken buldum sizi ve hemen takibe aldım. Kahve yanı makyaja da beklerim, sevgiler.
    Yayın için çok teşekkür ederim, tam da bunu görmek istiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim mutlaka bakıcam 😊

      Sil