5 Mart 2016

GARNİER SAF VE TEMİZ YAĞLANMA KARŞITI TEMİZLEME JELİ / İNCELEME

Herkese Merhabalar.. 


Uzun zamandır severek kullandığım Garnier aktif saf ve temiz serisinin temizleme jelinden sonra hemen gidip yenisini almalıyım dedim. Fakat Watsons 'da bulamadım o an için en acilinden bir temizleme jeline ihtiyacım olduğu için şimdi size anlatacağım bu ürüne şans verdim. 



Ürünün ilk olarak vaatlerinden bahsetmek istiyorum. 

* Siyah nokta oluşumunu engellediği, cilt problemlerinden kalan lekeleri giderdiği. 
* İçeriğindeki salisilik asitle sivilce oluşumunu engellediği. 
* Gözenekleri temizleyerek sıkılaştırdığı, yağlanma ve parlamaya engel olduğu.
* İçeriğinde ki çinko türevi sayesin de bakteriler ile savaşarak cildin sebum dengesini sağladığı.

Kullanımı ise; 
* Islak cilde masaj yaparak göz çevresine gelmeden köpürtülür. 
* Ilık su ile cilt güzelce temizlenir. 
* Ardından serisinin kendine ait toniği ile cilt toniklenir. ( İsteğe bağlı )

Karma veya yağlı ciltler için uygundur. Kuru veya hassas ciltlerin kullanması önerilmez. 

Genel olarak bahsedilen özelliklerini bir kenara bırakıp kendi görüşlerimden bahsetmem gerekirse. Ürün şeffaf ve yoğun bir yapı da bir pompası cildimi temizlememe çok güzel yardımcı oluyor. Cildimde ki bütün makyajı arındırdıktan sonra kullanıyorum bu ürünü. Yüzüme sürdüğüm andan itibaren yoğun bir ferahlık hissi ve mentol kokusu geliyor ki ben mentole aşık bir insanım. Kesinlikle beni rahatsız eden bir kokusu olmadı. Cildi çok güzel arındırıyor çok güzel bir ferahlık veriyor. Cildim de kuruluk vs. hissi yaşamadım. Parlamaya evet engel oluyor fakat gözenekleri sıkılaştırma vaadini yerine getirmiyor. Sivilcelere çok ahım şahım bir etkisi yok fakat olanları çabuk geçmesini sağlıyor. Benim kendi görüşlerim de bu şekilde olumsuz bir sorunla karşılaşmadım. Tekrar alır mıyım onu şuan için bilmiyorum. 

Fiyatı ise indirimli 13,50 TL idi. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. Garnier'ın cilt bakım ürünleri gerçekten güzel.. Özellikle temizleme ürünleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğeniyorum gerçekten başarılı ürünleri var :)

      Sil
  2. bende aynı temizleme ürününü çok severek kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim ortak bir ürünümüz olmasına :)

      Sil
  3. Sivilcelere karşı olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilcelere karşı pek bir etkisi yok maalesef :)

      Sil
  4. Garnierı bende seviyorum :) fiyatıda gayet uygun..

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünün küçük deneme boyutu vardı Gratis'te bende o sayede denedim ve çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme boyu olduğunu bilmiyordum :)

      Sil