23 Mart 2016

GARNİER SAF VE TEMİZ MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU - KARMADAN YAĞLIYA & HASSAS CİLTLER


Günaydın Güzeller !  ❤️

Garnier 'ın makyaj temizleme sularını hepimiz biliyoruz ve eminim ki kullanan bir çok arkadaşım da vardır.  Fakat ben bu sefer bu ürünü sevmeyenler tarafındayım. Aslında bu ürünü çok isteyerek ve merak ederek almıştım. Çünkü tam benim cildime göre üretildiğini düşünmüştüm. Ürün hakkında kısaca bahsedelim daha sonra kendi düşüncelerimi uzun uzun anlatacağım.


Cildime uygunluğunu test ettikten sonra Garnier bu suyun arındırıcı formülü ile hassas ciltler dahil, karmadan yağlıya olan ciltler için uygun olduğunu söylüyor. 400 mllik şişesi, temizleme pamuğu üzerinde 200 kez kullanılacağı yazıyor. Normal pembe kapaklı olan temizleme suyu üzerinde de aynı kullanım yazıyor. Paraben ve parfüm içermez. İçeriğinde alkol var gliserin var. 


Bu ürünü Watsons Bayram indirimi alışverişim de merakla almıştım. 13,29 TL 'ye aldığım sıralar çok kullandım. Fakat hiçbir etkisini göremedim. Pembe kapaklı olanı daha başarılı buldum şahsen. Çünkü bu ürün ne cildi yatıştırıyor ne kirpikleri tam anlamı ile temizliyor. 3-4 katta anca göz makyajınızı çıkartırken cilt makyajın da da aynı şekilde 2-3 kez temizlemeniz gerekiyor. Normal fiyatı 19 TL yani o fiyata çok daha başarılı ürünler var. Sevmedim sevemedim. Bir makyaj temizleme suyu bence ilk sefer de tüm göz ve yüz makyajınızı mıknatıs gibi çekip çıkarmalı. Tonik yerine kullanılmalı ki cildi yatıştıran ve sakinleştiren ürünleri hep daha çok sevmişimdir. Kısacası bu ürün maalesef ki beklentilerimi karşılamadı. Arada göz makyaj fırçalarımı temizleme de kullanıyorum acelem olduğun da bir pamuğa döküyorum bolca ve bu şekil de bitirmeye çalışıyorum. Tekrar almayı bırak bunu nasıl bitireceğim diye kara kara düşünüyorum açıkçası. Böyle giderse çöp ve çok üzüleceğim. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





14 yorum :

  1. pembe olanı kullanıyorum ama bunu hiç denemedim :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeden vazgeçme derim tatlım ben :)

      Sil
  2. Ben de pembe ambalajlı olanı severek kullanıyorum, bunu da denemek istiyordum aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeyi severek kullanıyorsan bunu sevmeyeceksindir canım :)

      Sil
  3. Bende pembeyi kullanıyorum göz makyajı icin yetersiz olsada yüz de baya başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe bence buna göre göz makyajın da da başarılı tatlım :)

      Sil
  4. İlk denedigim bu ürün olmuştu,cilt tipime uygun oldugu için daha çok sevecegimi düşünmüştüm ben de. Sevmeyenlerden olmuştum, pembe ambalajlıyı daha çok begeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım cilt tipine göre diyor ama çok başarısız

      Sil
  5. pembeden sonra bir de bunu deneyeyim diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeyi seviyorsan ve karmadan yağlıya dönük bir cildin varsa benim gibi bunu sevmeyeceksinidir canım ama yine de içim de kalmasın deneyim diyorsan hazır şuan gratis de 1 alana 1 bedavası var hafta sonu indirimi :)

      Sil
  6. Pembeyi kullanıyorum.Bu rengini denememiştim. Pembe olan ürünüde göz makyajını temizlemede çok başarısız.Cilt makyajını iyi temizliyor.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe bence göz makyajın da bu üründen daha başarılı canım pembeyi seviyorsan pembe de kalmalısın :)

      Sil
  7. aa instagramdan takip ediyordum blogun oldugunu etkınlıkten ogrendım tatlım:) banada beklerim :)
    http://merininblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin o zaman bloguma tatlım ☺️ Bende hemen geliyorum bloguna 😘

      Sil