9 Mart 2016

BİTENLER #4

    

Herkese Merhaba.

Bugün sizlere bir kaç ay içerisin de bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum.Ürünleri çok fazla biriktirmeyi sevmiyorum hem uzun bir yazı olup sıkmasın, hem de ev çöp eve dönmesin diye.


Heads Shouldors Şampuan: Bu şampuanı merak edip almıştım fakat saçlarımı çok fazla ağırlaştırdı. Değiştirmek zorunda kaldım ve bunu annem bitirdi.

Uni Baby Şampuan:  Kuzenimin bir bebeği oldu ve ona gittiğim zaman yanım da her hangi bir temizleme ürünü götürmeyince bunu kullanmıştım. O gün bugündür de sürekli kullanıyorum gerçekten cildi çok güzel temizliyor. Temizleme jeli öncesi makyaj kalıntılarını temizleyip sonra makyaj temizleme jeli kullanıyorum. 

Watsons Duş Jeli: Kokusu çok güzel fakat hiç bir şekilde kalıcı değil duştan çıkmadan uçup gidiyor.

Garnier Aktif Saf & Temiz Temizleme Jeli: Beni yakından tanıyan bu jeli bitirdikten sonra ne kadar çok aradığımı bilir. Gittiğim watsonsların hiçbirinde bulamadım bulduğum ilk yerde kesinlikle alacağım bir ürün. Çünkü cildi çok güzel yatıştırıyor. 

    

Rimmel London Super Curler Maskara: Bu maskarayı ilk aldığım zaman çok beğendiğimi söylemiştim kesinlikle fikrim hiç bir şekilde değişmedi. İnceleme

Loreal Paris Skin Perfectıon Yorgunluk Karşıtı Kremi: Bu kremi alalı çok oldu hatta baya çok oldu sürekli kullandığım bir ürün değil çünkü çok fazla yağlı bir yapısı vardı. İnceleme

Garnier BB Krem: Bu bb kremi denemek amacı ile almıştım hiç bir şekil de kusurları örtmedi. Ayrıca rengi çok fazla koyu geldi. Tester denemeden alınırsa bu şekil de olur :)

Rimmel London Match Kapatıcı: Favori kapatıcım match sarı alt tonlu olmasını seviyorum çünkü göz altlarım olduğundan da açık renk ve ara ara morluklar var bunu güzelce kapatıyor diyebilirim. İnceleme

KAPATICI KARŞILAŞTIRMASI ( WAKE ME UP ) ( MATCH PERFECTİON )

    

Nıvea Günlük Bakım Kremi: Bu kremi ise temizleme suyu hediyeli almıştım. Fakat içeriğinde bulunan yağlar cildimi daha fazla yağlandırdığı için açıkçası elime kullandım. Eli çok güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim. İnceleme

Loreal Paris Skin Perfectıon Gece Kremi:  Gece kremini oldukça beğendim cildimi çok güzel nemlendirdi. Fakat bunu değil ama gündüz kremini alacağım yeniden. İnceleme

Neutrogena Yağsız Nemlendirici: Açıkçası bu ürünü aldığım zaman içeriğinin bu kadar zararlı kimyasal barındırdığını bilmiyordum. Bu yüzden tekrar almayacağım. Hemde fazla cildime yeterli gelen bir ürün maalesef ki olmadı. İnceleme

Le Petıt Marseıllaıs El Kremi: Kokusu tek kelime ile mükemmel gerçekten çok güzel nemlendiriyor. İlk fırsatta yenisini alacağım bir ürün. İnceleme



Sensodyne Diş Macunu: Yıllardır düş macunu olarak bu markadan başka kullanmıyorum gerçekten kokuları ve yapılarına oldukça güvendiğim bir marka.

Watsons Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Kokusu aşırı yoğun resmen nefesinizi kitliyor. Tırnaklarda çok fazla kuruluk yapmıyor ama sırf kokusu sebebi ile yeniden almayacağım.



Watsons Aloe Veralı Yüz Maskesi: Bu maske bittikçe alınanlar listesinde. Tek kullanımlık maskeler fakat cildi çok güzel yatıştırıyor. Ciltteki kızarıklıkları anında yatıştırıyor ve canlı bir cilt vaat ediyor. Her hafta iki tane mutlaka alıyorum 3 gün ara ile yarım saat cildim de bekletiyorum. Aşırı faydasını gördüğüm bir maske.

Watsons Burun Bandı: Bu da aşırı nefret ettiğim bir ürün oldu çünkü çıkartırken burnumun üzerinde ne kadar minik tüğ varsa beraberinde hepsini yoldu hiç bir şekil de de etkisi olmadı. Sonunda bitti dediğim ürünlerden. 

Benim biten ürünlerim şimdilik bu kadar sizler neler bitirdiniz ?


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com






18 yorum :

  1. Gelsin yeniler canim maskeyi bende seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimi kaçırmam çok kötü oldu :)

      Sil
  2. Guzel bir yazi olmus canim ellerine saglik. Rimmel kapaticiyi yazdin mi yoksa ben mi goremiyorum. Memnun muydun ondan ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yazdım linkini eklemeyi unutmuşum ekliyorum hemen :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ohh gelsin yeniler bakalım :)

    YanıtlaSil
  4. Lorealin de içeriği kötüdür aslında dikkat etmekte fayda var komedon yapabilir :) çok faydalı bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım ben teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş bence de,yanlarına inceleme yazılarını da eklemen çok faydalı olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzellik beğendiğine sevindim :)

      Sil
  6. Maskenin kırmızı şaraplısını aldım inşallah o da güzel çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salatalık özlü olanı da kullandım fakat bunun kadar sevmedim :) seninde görüşlerini merak ediyorum canım :)

      Sil
  7. Emeğine sağlık:) güzel bir bitenler yazısı olmuş. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş bu yazın :) bende watsons maskelerine hastayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzellik :)

      Sil
  9. yenilere bolca yer açılmış ne güzel :)

    YanıtlaSil