24 Şubat 2016

WATSONS - GRATİS - COSMETİCA - EVE SHOP - MİGROS SON ZAMANLAR DA ALDIKLARIM 2

Merhabalar ! 

Son zamanlar da yani bir kaç ay içerisin de yaptığım alışverişlerden bahsetmek istiyorum. Kısaca şöyle söylemek gerekirse hu ziri yere alışveriş yapmayı değil de genel de ihtiyaca yönelik alışveriş yapıyorum. 


COLGATE SET 19,90 TL İNCELEME
S/D ASETON 1,99 TL TANESİ 
GARNİER 13,50 TL
WATSONS YÜZ MASKELERİ 2,99 TL TANESİ 


BENRİ KARE TEMİZLEME PEDİ 4,25 TL 
WATSONS TEMİZLEME PAMUĞU 2,90 TL 
NIVEA AFTER SHAVE BALSAM 14,90 TL İNCELEME
NIVEA BB CLEAN 2 'Sİ 15 TL 


NOTE OJELER ÜÇ AL BİR ÖDE 6,99 TL 12 NUMARA İNCELEME - 36 NUMARA İNCELEME 
FLORMAR OJELER TANESİ 2,75 TL 
GOLDEN ROSE 2,90 TL İNCELEME
PASTEL 3,90 TL 


ESSENCE ROSES PALET 14,99 TL İNCELEME
GOLDEN ROSE RUJLAR TANESİ 5,90 TL İNDİRİMLİ 12 NUMARA İNCELEME
RİMMEL LONDON MATCH KAPATICI 8,90 TL İNDİRİMLİ İNCELEME
MAYBELLİNE MASKARA 11 TL İNDİRİMLİ İNCELEME
MAYBELLİNE BB KREM 13 TL İNDİRİMLİ 
FARMASİ BB KREM 16 TL İNDİRİMLİ İNCELEME
REAL TECHNİQUES SÜNGER 16 TL İNDİRİMLİ İNCELEME
NOTE KALEMLER TANESİ 14,90 TL 


WATSONS ÇAY AĞACI ÖZLÜ SABUN FİYATINI UNUTTUM :)
WATSONS LİP BALM 4,90 TL İKİSİ İNDİRİMLİ 

Eklemek isteyipte fotoğraflamayı unuttuğum bir kaç ürün daha vardı onları da artık bir sonraki alışveriş yazıma dahil ederim. Kısaca bir kaç ay için de gerekli gördüğüm ürünler bu şekil de idi. Çoğunu indirim zamanların da aldım. İçlerin de denemek için aldığım ürünler de var detaylı incelemesi olmayıp ta merak ettiğiniz bir ürün olursa yorum kısmına yazabilirsiniz. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





12 yorum :

  1. güle güle kullan o minik teneke kutulardaki balmlar güzel mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım yeşil olanı çok severek kullanıyorum mentollü olduğu için çok iyi geliyor :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın :) essense paleti bulmak tam bir mucize :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben çok denk geliyorum bu palete :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. lip balmlar benimde favorim güzel günlerde kullan canım hepsi ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lip balmlar benim de favorim. Çok teşekkür ederim güzellik :)

      Sil
  5. Real Techniques makyaj süngeri şuan http://www.cosmetica.com.tr/ da 23.90 TL, diğer markaların ürünleri de oldukça indirimli. Kullandığım en iyi makyaj süngeri, şiddetle tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende kulandım onu çok yumuşak çok güzel fakat bir ay sonra parçalandı diyebilirim

      Sil