15 Şubat 2016

REAL TECHNİQUES MAKEUP SPONGE ( MAKYAJ SÜNGERİ ) İNCELEME

Herkese keyifli bir hafta başından günaydın efenim umarım sendromsuz bir pazartesi geçiriyorsunuzdur..

Bugün sizlere Real Techniques süngerden biraz söz etmek istiyorum. Aslına bakarsanız süngerler le aram pek iyi değil temizlik açısından. İkinciye yıkamadan asla kullanamıyorum. Yoksa gerçekten kullandığım zaman akşamına sivilce çıkıyor. Ama gel gör ki süngerler de makyajı çok güzel yayıyor.


Real Techniques süngerden önce Avonun süngerini kullanmıştım ama o sünger iğrenç ötesi idi indirim de 10 tl gibi bir fiyata almıştım. Bildiğin taş gibi çok sertti uygulaması çok zordu çok gereksiz bir süngerdi maalesef.


Gelelim Real Techniques süngere bir kere yumuşacık elinize ilk aldığınızda o hafiflik sizi çok şaşırtacak. Kullanımı çok rahat her açıdan uygulaması yassı şekilde olduğu için çok güzel. Farklı tasarımı sayesinde göz içlerine kapatıcı uygularken, fondöteni uygularken bir çok işlevi kolaylıkla yapmanızı sağlıyor. Fondöten veya bb kremin maalesef ki diğer süngerler gibi yapısını incelterek içine çok az çekiyor. Ama ben bunu kesinlikle sorun yapmadım fazla kapatıcılığı da sevmiyorum.

Temizlemesine gelince ilk olarak bebe şampuanı Uni Baby ile yıkamıştım ve kesinlikle temizlemiyor leke kalmıştı. Daha sonra makyaj temizleme jellerim ile temizledim onlar bir tık daha iyi temizledi fakat en güzel sonucu beyaz kalıp sabunda aldım diyebilirim. Tertemiz oluyor beyaz kalıp sabunla yıkadıktan sonra.

Fiyatı bence diğer makyaj süngerlerine göre çok çok iyi. Gidip 45-50 TL onlara vermek yerine benim gibi indirimde sizde buna 15-20 TL arasında sahip olabilirsiniz. Ben kozmela.com 'dan 16,50 TL 'ye almıştım şuan 19,20 TL. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..


Sosyal Medya Hesapların;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

12 yorum :

  1. bende çok memnunum bu üründen, güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim canım seni teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Sünger kullanmaya bir türlü alışamadım ben ne yazık ki.

    YanıtlaSil
  4. Umarim olunlu biseyler yazmistir dedim neyseki dusundugum gibide oldu cunku siparis verdim bende indirimde cosmeticadan merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek kullanırsın tatlım inşallah :)

      Sil
  5. Hala alıp denemedim ya helal bana:)) seveni çok bende merak ediyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin güzellik :)

      Sil