2 Şubat 2016

NOTE COSMETİCS 12 ROSE NUDE - OJE İNCELEMESİ ( 4 )

Herkese merhaba.. Note cosmetics markasının ojelerini çok fazla duyardım ve bende en sonun da deneme fırsatı bulmuştum hatırlarsanız. Renk ıskalası oldukça geniş ojelerin. Bu renge yakın renkler de oldukça mevcut note markasında. Bugün  de sizler için 12 ROSE NUDE rengini kalemim altına almak istedim, çünkü bu oje bana ınstagram da en çok sorulan oje oldu. 
Oje aslına bakarsanız renk olarak gerçekten muhteşem bir gül kurusu rengi ve tek katta bile rengini çok güzel belli ediyor ama ben her zaman ki gibi iki kat uyguladım. Kuruması oldukça kolay anın da kuruyan bir oje. Üzerinde hiçbir şekil de top coat falan yok zira aynı şekil de altında da. Ojenin tamamen kendi rengi. Fakat kalıcılık bu oje de maalesef sıfır. Sabahına sürdüğünüz oje ertesi sabah tırnak uçlarından soyulmaya başlıyor. Tek katta bu olmuyor ama. 
Ojeyi tırnaktan çıkarması da oldukça rahat kesinlikle hiçbir yere bulaşma yapmıyor. Üründen gayet memnunum tek sorunu soyulması onu da top coat 'lar la desteklediğimiz de ortadan kaldırabiliriz diye düşünüyorum.  
Fiyatı ise 3,99 TL oldukça uygun bir oje. 
Görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

16 yorum :

  1. Tırnaklarınıza bayıldım :)) Teşekkürler yazı için..

    YanıtlaSil
  2. çok alakasız ama güllü dantelli şey kazak etiketi mi? Bugün bir yerde gördüm de baya dikkatimi çekmişti :) Ojelerin rengini çok sevdim ama note ojeleri süremiyorum ben yoğurt gibi geliyor çok koyu kıvamlı. Ya da benimki bozuk falan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kazağın etiketi ☺️ Aslında tam tersine bu ojenin yapısı yoğun değil rahatlıkla kullanabilirsin ☺️

      Sil
  3. Ah pembenin çok hoş bir tonuymuş bu. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş canım bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım 💕☺️

      Sil
  5. tırnaklarınız özellikle ojeyi daha da güzel göstermiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim ☺️

      Sil
  6. renk mükemmeeel :) blogunuzu takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. sizi yeni keşfettim takibe aldım bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir renk, çok güzel durmuş...

    YanıtlaSil