1 Şubat 2016

NIVEA MEN AFTER SHAVE BALSAM 'DAN MAKYAJ BAZI OLUR MU ?

Herkese merhaba ! Son zamanlar da yeni bir akım başladı yabancı ve türk youtuberlar ve blogger'lar da çok fazla gördüğüm Nıvea 'nın bu balsam 'ını baz olarak kullanıyorlar. Ben de artık merakıma yenik düştüm ve Migros 'tan 15 TL 'ye bu ürünü satın aldım. Normal fiyatı ise 25-30 TL arası Migros 'ta çok uyguna satılıyor. 
Peki Sema nasıl beğendin mi ? Memnun kaldın mı ? Diye soracak olursanız eğer. 
Şöyle söylemem gerekirse ben bu ürünü başka bir amaç için kullandım makyajı sabitlemesinden çok cildi anında yatıştırması ve sakinleştirmesini çok beğendim. Ürünün tıraş sonrası rahatlatıcı özelliği olduğu için hafta sonu kaş ve bıyık alma işleminden sonra cildim çok fazla kızarır ve bıyıklarımı aldıktan sonra küçük küçük sivilce çıkardı işte bu ürünü kullandıktan hemen sonra ne kızarıklık kaldı ne de sivilce çıktı. Resmen aşık etti kendine bu kadar etki edeceğini düşünmemiştim açıkçası :)  
Peki makyajı sabitlemesine gelirsek bu ürünü hem bb kremle, hem cc kremle, hemde fondötenle denedim. BB kremi özellikle Maybelline Dream Fresh 'i mükemmel bir şekilde sabitledi. Fakat diğer ürünlerde bu kadar etki etmedi. Yani olsa da olur olmasa da. Başka bir sorunu ise kokusu klasik erkek kokusu, hemen geçtiğini söyleyenler oldu fakat ilk gün ben felaket kokusu burnuma çok geldi. İkinci günü ise kremle kullandığım kokusu biraz da olsa hafifledi. Kısacası memnun kaldığım bir ürün oldu. Eksilerini saymazsak tabi. Nemlendirmesi de gayet güzeldi. Benim gözlemlerim bu şekilde idi.

Görüşmek üzere,şimdilik hoşçakalın.
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

10 yorum :

  1. Bende hep kokusunu düşünüyorum alanları görünce ilk yazan sen olmuşsun aydınlattın beni:) benimde öyle küçük sivilce sorunlarım oluyor kaş bıyık operasyonundan sonra :) bunun için denerim birtek diğer türlü bana biraz saçma geliyor nedense.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok tedirgin olmuştum kokusu için ama kendi kremlerinle karıştırınca sorun olmuyor tatlım fakat tek sevdiğim yanı o bıyık ve kaş operasyonundan sonraki kızarıklık ve sivilceye gerçekten çok iyi geldi :)

      Sil
  2. eşiminkini yürüttüm bugün ve denedim bakalım çok etkilenmedim açıkçası ama ilk gün diye olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gün nefret etmiştim bu ne ya diyerek :)

      Sil
  3. Orginal mind yazan var birde hassas yazan var fark ediyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hassas olanı kullanmadım canım ama fark edeceğini düşünmüyorum bu da çok etkili

      Sil
  4. şu küçük sivilceler için bile denenebilir ;) teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Bende hassas olani kullanıyorum suan gozlemliyorum acikcasi yazisini yakinda yazicam.cabuk emilen bir urun oldugu icin bana nemlendiriciden daha pratik gelio suan icin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok çabuk emiliyor fakat bende ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duydum kışın cildim çok kuruyor :)

      Sil