19 Şubat 2016

MAYBELLİNE THE ROCKET VOLUM' EXPRESS MASKARA İNCELEME


Herkese Merhaba;

Bugün sizlere geçen günler de ınstagramda da söz ettiğim Maybelline The Rocket Volum Express 'ten bahsetmek istiyorum. 

Fırçası ince ve sivri kıllardan oluşan plastik bir fırça. İlk kullandığım gün kesinlikle sevmediğimi hatta kirpiklerimi yapıştırdığını söylemiştim. Çünkü ilk gün o kadar yoğun bir yapısı vardı ki anlatamam maskarayı 1 hafta kadar kullandıktan sonra yeni yeni  kendine gelmeye başladı. 

Arkadaşım da gördüğüm bu maskaraya arkadaşım resmen aşıktı bende indirim de görünce alıp denemek istedim. İlk izlenim olarak çok aşırı bir yoğun yapısı var ve güzel olmuyor. Fakat kendine geldikçe sevebileceğiniz bir ürün haline geliyor. Ayrıca ben bu sorunu hacim vaat eden bütün maskaralar da yaşıyorum .


Maskaranın ucu yuvarlak tompiş bir fırça, ince kılları sayesinde dolgunluğu çok güzel sağlıyor. Çok fazla kat kat uygulanacak bir maskara değil. Aksine kıvırma özelliği olan bir maskarayı uyguladıktan sonra bunu uygularsanız eğer kirpikler gerçekten de hacim sağlıyor ve efsane oluyor. Ayrıca kullanırken kesinlikle dikkat etmeniz gerek fırçası biraz kalın olduğu için göz çevresine bulaşma yapabiliyor. 

Maskara da akma gibi bir sorun yaşamadım, aksine kalıcığı çok güzel. Kısa ve ya uzun herkesin kirpiğine çok güzel uyum sağlar ama ilk kullanım da değil... 

Fiyatı ise 22 TL ben Kozmela.com 'dan 11 TL 'ye almıştım.  

Kargo da sorun yaşamadım. 2 günde elimde oldu Aras Kargo ile kapı da ödemesi de mevcut. Fakat 5 TL gibi ek ücret ödüyorsunuz. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..


Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





8 yorum :

  1. herhalde denemediğim bu kaldı maybelline'den..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla abartıldığı kadar güzel bir ürün de değil canım :)

      Sil
  2. severek kullanıyorum, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  3. Urun fena degildi fakat temizlemesi iskence oldu bende suan bitti kutusuna bakim yagi doldurdum ve pembis fircasi olduğunu yıkayınca farkettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fırçası pembe yurt dışındaki paketlerinde belli oluyor rengi maalesef türkiye de fırçası içinde olduğu için biz rengini siyah sandık fırçanın :)

      Sil
  4. Merak ediyordum almam yorumlar gayet açık teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil