25 Şubat 2016

GOLDEN ROSE VELVET MATTE - 26 NUMARA İNCELEME YENİ SERİ


Merhaba !

Hiç ruj kullanmayı sevmeyen ben görmüş olduğunuz gibi bir seriye takmış durumdayım. Bugün ise Golden Rose Velvet Mat serisinin 26 numaralı rengi ile karşınızdayım. Bu rengi ben buğday tenli ve beyaz tenli bayanlara daha çok yakıştırıyorum. Yeni seri de rengi değişen renklerden biri de bu ruj. Eski seri de bu ruju turuncu alt tonlu olduğu söyleniyor ve gerçekten de eski seriyle karşılaştırdığımız da daha çok turuncu durduğunu söyleyebilirim. 


Elimde ışıklı ortam da çekmiş olduğum bu iki görsel var. Üstteki flaşlı çekim alttaki ise flaşsız çekim. Görmüş olduğunuz gibi tamamen pembelik bulunduran bir nude rengi. Uzun uzadıya cümleler kullanmak istemiyorum çünkü bu rujlar için çok fazla övgülerde daha önceki yazılarımda bulundum zaten. Hee bu rengi sevdim mi evet sevdim çünkü dudak kalemine gerek olmadan pratik bir şekilde sür çık. Beyaz tenli ve buğday ten için mükemmel bir renk. 



Dudakta ise bu şekilde flaşlı flaşsız, ışıklı ışıksız her halini görebilmeniz adına her açıdan çektim. Dudak alt tonumuz farklı olabileceğinden sizde bu şekilde durmayabilir. O yüzden kolumdaki rengini dikkate alınız. Ayrıca kolumdaki renk rujun rengi ile birebir aynı. 

Kalıcılığı ise orta seviye de yumuşak bitişi ve kolay sürümü ile en sevdiğim ruj serisi. Diğer incelediğim renklere ise aşağı linklerden bakabilirsiniz. 




Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 
Şimdilik hoşçakalın..


 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





26 yorum :

  1. Dogal,yumuşak bir renkmiş. Bana bu kadar yakışmazdı. Güzel günlerde kullanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim sana da bu kadar çok yakışır canım :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. çok hoş bir renk gerçekten güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bugday tenlılere gıder dıyınce hemen inceledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kesinlikle daha çok buğday ve beyaz tenlilere yakışacak bir renk :)

      Sil
  4. Makyaj makyaj tamam... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senlik bir şey olmadığından bu blog da ne aradın acaba :)

      Sil
  5. hepsi de çok güzel gerçekten ..

    YanıtlaSil
  6. Aw! Wonderful lipstick color, And I'm in love with the last one color :)

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    YanıtlaSil
  7. Ben de en son Türkiyeye gelisimde 3 rengini aldim ama kaliciliklari konusunda cok begenmedim ben. Sabah sürüp ofise gelip kahve iciyorum hemen hemen tümü gidiyor. Ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım kalıcılık pek fazla yok fakat renklerini ve yapılarını çok seviyorum :) Teşekkürler :)

      Sil
  8. bende çok merak ediyorum ama elimde bir sürü ruj olduğu için kendimi durduruyorum aklımı çeldin şimdiiiii bu arada takipteyim banada beklerim http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane de olsa almalısın bence takipteyim canım :)

      Sil
  9. Yazlık bir renk gibi biraz,çok güzel bir tonu var <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi yaza daha çok uyuyor canım ☺️

      Sil
  10. bu rujların serisini almadan rahata eremıcez hıc bırımız :D bı ındırımde yakalasam hele su en son cosmetıca 5 tllık olanda serıyı alıcaktım heralde ama olmuyo tek tuk topluyorum bende :) teşekkürler rengı dusunmemıstım hıc :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu o indirimde almıştım ☺️

      Sil
    2. Cok baktigim yerlerden degildi ne bileyim mailleri de kontrol edemeyince ben kacirdim iste :) iyi yapmissin iyi gunlerde kullan :)

      Sil
    3. İki kere alışveriş yaptım ikisi de sorunsuz geldi canım güvenle yapabilirsin arada çok iyi indirimleri oluyor çünkü ☺️ Teşekkür ederim bu arada ☺️

      Sil
    4. Tamamdir o zaman tesekkur ederim bakalim.bundan sonrakilere kismet :) 8 mart da baslariz :)

      Sil
  11. Harika durmus gule.gule kullan bende seriyi tamamlama yolunda emin adımlarla ilerliyorum 11 adet oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah ☺️☺️ Teşekkür ederim sende güle güle kullan hepsini canım ☺️

      Sil
  12. canım sana yakışmış :) bende 01 numarasını çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :) 01 bende çok seviyorum :)

      Sil