23 Şubat 2016

GOLDEN ROSE VELVET MATTE 12 NUMARA İNCELEME - YENİ SERİ


Merhaba..

Golden Rose serisinin hangi rengini bakmadan alsam bile aşık oluyorum. En başarılı mat seri hangisi diye soracak olursanız eğer gözüm kapalı Golden Rose Velvet Mat ruj serisini öneririm. Daha önce  incelediğim 27 NUMARA ve 01 NUMARA 'yı da bu linklerden inceleyebilirsiniz.


Ambalajı yeni seri olduğu için sadece üzerinde ki yazısı değişik. İçerik olarak eski seri ile aynı. Rujun yapısı bana göre diğer matlar gibi tam mat değil, nemlendirme ve yumuşaklık hissi diğerlerine göre daha fazla. Kremsi yapı da olması koyu gül kurusu tonu çok güzel düşünülmüş. Elim de görmüş olduğunuz gibi tam olarak o renk fakat dudaklarım da biraz daha açık ton da kalıyor. Bu da dudaklarımın alt tonu renginden dolayı. 4-5 saate kadar kalıcılığı var. Kremsi yapısı sayesinde sürümü çok kolay. Rengine vuruldum diyebilirim.


Fiyatına gelecek olursak eğer normalde 18 TL gibi bir fiyatı var ama ben Cosmetica.com 'dan 5,99 TL 'ye aldım. Şuan indirimli 13,90 TL. Hiç olmasa bile mutlaka bu seriden bir tane alıp denemenizi çok isterim. Gerçekten çok güzel bir seri. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

6 yorum :

  1. Elimde 6 rengi mevcut fakat cosmetica indiriminde Bende 5 tane fln siparis vermistim ama henuz gelmedi geldigi an birlikte bakicaz renklere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosmetica indirimi çok iyiydi :) almak isteyenlere büyük fırsattı gerçekten firma ile iletişime geçersen gelmedi diye ertesi gün kargoya veriliyor canım benim ilk siparişim o şekil de olmuştu :)

      Sil
  2. Bu seriye bayılıyorum,bu rengi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım benim de çok sevdiğim bir renk oldu :)

      Sil