19 Şubat 2016

GOLDEN ROSE COLOR EXPERT 06 OJE İNCELEMESİ ( 6 )


Herkese Merhaba 

Bildiğiniz gibi günlük hayatım da sade ojeleri tercih eden ben, geçenler de Golden Rose Color Expert serisinin 06 numarasını çok beğenerek almıştım. A 101 'e gelen bu serinin başka hiçbir rengi kalmamıştı bir tek siyah ve bu rengi kalmıştı. Bende bu tarz renkleri çok sevdiğim için hemen kaptım bir tane. Fiyatı 2,75 TL 'ydi.


Diş izlerine bakmayın ürün tam olarak 1 yada 2 haftalık elime krem sürüp sonrasında ojeyi açmaya çalışınca dişini kullanan tek ben miyim ? ☺️ 



Ben fırçasını daha çok oval olduğu için Note markasının ojelerinin fırçalarına çok benzettim. Çok yoğun bir yapısı var. Tek katta rengini çok güzel veriyor. Sürümü de bu yüzden çok kolay. Kuruması biraz uzun sürdü. Onu da yapısının yoğun olmasına bağladım ben. Çok güzel bir ten rengi. Özellikle beyaz tenliler de çok hoş duracaktır ve de uzun tırnakta.. 

Bir de ojenin kalıcılığı maalesef ki 2-3 gün arasında hemen uçlardan soyulma yapıyor. Watsons - Gratis - Golden Rose markasının satışı olan her yerde bulabilirsiniz.  


Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..


Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

8 yorum :

  1. Rengi çok güzelmiş. Keşke kalıcılığı daha fazla olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım maalesef kalıcılık sıfır belki top coat'la ömrü uzar canım :)

      Sil
  2. Kalıcılık konusunda hep sıkıntı yaşıyorum top coat sürmediğim için sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizde top coat sürme alışkanlığı yok :)

      Sil
  3. Ya boyle temiz nude renkleri cok seviyorum gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende çok seviyorum bu tarz renkleri :)

      Sil
  4. Böyle açık renkler genelde rengini tam olarak vermiyor canım. Bu veriyorsa en kısa zamanda hemen almalıyım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok şaşırdım ama gerçekten çok koyu bir yapısı var rengini çok güzel veriyor :)

      Sil