25 Şubat 2016

FLORMAR PEARLY / PL390 STYLİSH SİLVER - OJE İNCELEMESİ (7)


Herkese Merhaba; 

Bugün sizlere Flormar 'ın  Pearly serisinden Stylish Silver yani PL 390 numaralı ojesini daha önce Vintage Gold isimli ojesini öve öve bitirememiştim. Şimdi ise aynı seriden olan Stylish Silver zarif gümüş anlamına gelen bu ojeyi sizlere kısaca anlatmak istiyorum. 



Ojenin içinde bulunan gri ve yeşil yansımalar her ışıkta farklı renk durması benim çok fazla dikkatimi çekti ve çok fazla hoşuma gitti. Tam olarak gümüş gibi dursa da bana göre içinde su yeşili, çok açık bir yeşil tonu daha var. Sürümü aslın da bunun çok zor neden mi ? İçin de ışıltılar olduğu için, sürerken Satiny Pınk ojesin de bahsettiğim gibi çizgi çizgi oluyor.Fırça darbeleri yüzünden çift kat kullanmak en iyi sonucu almamızı sağlıyor, yoksa tek katta rengini veren bir oje yoğun yapı da. Oje çok çabuk kuruyor ve kalıcığı da oldukça güzel 4-5 güne kadar kalıcığı var. 


Renk ıskalası oldukça geniş bir seri fiyatları da oldukça uygun. Flormar 'ın internet sitesinden de siparişinizi verebilirsiniz. Yine bir flormar oje ve yine bir memnun olma durumu 
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




 Facebook  ❤️  Instagram
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com





6 yorum :

  1. bu seriden bir oje aldım sadece onu da daha denemedim bile :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisin tırnakta çok güzel duruyorlar :)

      Sil
  2. bu renk ojem olmuştu ama kaybettim :(

    YanıtlaSil
  3. Bu yapıda ojeleri sevmem ama gri benim de hoşuma gitti. Güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil