17 Şubat 2016

FLORMAR NAİL ANEMAL 202 SATİNY PINK - OJE İNCELEMESİ ( 5 )

Herkese Merhaba !

Bugün sizlere severek kullandığım bir ojeden bahsetmek istiyorum. Beni tanıyanlar bilir flormar ojelere olan hayranlığımı çünkü bana göre hem uygun fiyatı hemde performansı çok başarılı bir marka. Bugün inceleyeceğimiz ojesi ise 202 Satiny pınk rengi. Oldukça uçuk bir pembe hatta pudra pembesi içinde ışıltıları olan bir renk. Tırnaklarda ilk katta maalesef ki fırça izi bıraksa da ikinci katta çok güzel bir sonuç elde etmemizi sağlıyor. Ben bu ojeyi Watsons 'dan almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam 2,50 TL gibi bir fiyatı vardı. Kalıcılığı ise oldukça başarılı 4-5 güne kadar suya vs. işleme maruz kalmadığı takdirde tırnaklar da kalıyor. Uzun tırnaklara çok yakıştırıyorum bu ojeyi. Fakat benim tırnaklarım çok çabuk kırıldığı için maalesef ki uzun kullanamıyorum. Tırnaktaki duruşu ise aşağıda ki gibi. Ayrıca FLORMAR 'ın online alışverişinden de siparişinizi verebilirsiniz. Renk ıskalası da oldukça geniş bir seri 140 adet renk seçeneği var.

                                         

                                         

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..


Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

4 yorum :

  1. Bu tarz sedefli ojeleri pek sevemedim ama sana çok yakışmış canım. Nedense bazı şeyleri başkasında çok severken kendime yakıştıramıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence eminim sana da çok yakışır canım çok teşekkür ederim 😘☺️

      Sil