23 Şubat 2016

COLGATE ÇANTA SETİNDE NELER VAR ? ALINMALI MI VE KİMLER ALMALI ?


Herkese Merhabalar.. 

Colgate 'n Watsons 'lar da set halinde satışa çıkardığı diş macunu ve fırça setinden kısaca bahsetmek istiyorum. Eminim ki ağız bakımına sizler de benim gibi takıntılısınızdır. Özellikle setin içeriğini çantasını çok beğendiğimi söylemek istiyorum. 


Diş fırçalarken benim gibi çok hassas diş etlerine sahipseniz diş fırçalamak sizin için işkence olabilir. Bu diş fırçasının görünüşü dandik dursa da ben kıllarının yumuşaklığını çok beğendim sert diş fırçaları diş etlerim de çok fazla kanama yaptığı için yumuşak formüllü fırçalar tercih ediyorum. Bunu da gerçekten çok beğendiğimi söyleyebilirim.  Diş etlerim de hiç bir şekilde kanama yapmadı. 


Colgate bu ağız bakım suyunu daha önce Bitenler  yazım da bahsetmiştim. Buradan okuyabilirsiniz. 


Colgate diş macunlarını normal de sevmem dişler de ve ağız da kalıntı bırakıyor çünkü. Fakat bu serisi gerçekten çok başarılı arkadaşım da denemiştim. Gerçekten bende çok severek kullanıyorum. Bitenler 2 yazımı buradan okuyabilirsiniz. 


Açıkçası bu seti almamdaki sebeplerden biri de çantası. Kırmızı rengi ile beni al diyerek bana bakıyordu resmen. İçi çok geniş ve çok kaliteli bir çanta. Bunu kendin yap projeleri ile süsleyip makyaj çantası olarak kullanmayı düşünüyorum. 


Sette bir  başka beğendiğim ve sevdiğim ürün ise bu fırça taşımalığı oldu. Altındaki delikleri sayesin de fırçanın hava almasını sağlıyor. İş yerin de çok fazla ihtiyacım olduğu için çantama atıyorum sürekli yanımda taşıyorum. Çok güzel düşünülmüş bir ürün.

Bu ürün bana göre üniversite okuyan ve yenilemek adına alınabilecek bir ürün. Fiyatı oldukça uygun.
Fiyatı ise 16,90 TL olması lazımdı. Watsons 'dan aldım. Hala bulabilirsiniz. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..




Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

4 yorum :

  1. en çok da çantası güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantası ve diş fırçası kabı için almıştım bende :)

      Sil
  2. Özetiniz icin teşekkürler, ben yıllardır elektriklisini kullanıyorum ve bu ürün beni cezbetmese de merak edenler için iyi fırsattır diye düşünüyorum.
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ihtiyacı olanlar için süper düşünülmüş :)

      Sil