17 Şubat 2016

AVON MAKEUP SETTİNG SPRAY - ( MAKYAJ SABİTLEYİCİ SPREY )


Herkese merhabalar.. 

Avonun bir çok ürününü kulladım diyebilirim. Bunlara sabitleyicisi de dahil oldu. Aslına bakarsanız bir çok pahalı markada buna benzer ürünler var ama Avon içlerin de fiyat olarak en uygunu. Bende indirim zamanı yakalayınca almıştım. Alalı baya oluyor. O günden beri sürekli kullanıyorum diyemem. Fakat ihtiyaç duydukça kullandığım bir ürün kendisi. 


Oldukça büyük bir ürün 125 ml, her cilt tipine uygun olduğunu düşünmüyorum. Çünkü ürün sıktığınız andan itibaren ciltte bir gerilme yapıyor. Kuru ciltler maalesef ki bu gerilmeyi sevmeyeceklerdir. Karma ve yağlı ciltlerin çok seveceği bir ürün. Makyajı sabitlemesi konusun da abartılacak kadar bir etkisi yok fakat 7-8 saat makyajınızı kontrol altında tutabilir. Makyaj sonrası uygulanması gerektiği söyleniyor fakat ben bu ürünü makyaj öncesi uyguladığım zaman gerginlik hissini en aza indiriyorum. 15 cm uzaklıktan 2-3 fıs sıkmanız yeterli oluyor. ( Karma ve yağlı bir cilde sahibim ) Özellikle göz makyajınızı yaptıktan sonra gözlerinize 1 fıs sıkmanız göz makyajınızın saatlerce bozulmadan kalmasını sağlıyor. Bana göre bu ürünü ne kadar uzaktan sıkarsanız ürünün performansını da o kadar arttırmış olursunuz. 

Ayrıca bu ürünü ben kaşlarımı sabitlemek için de kullanıyorum. Kaş fırçama 1 fıs bu üründen alarak kaşlarımı sabitliyorum ve gün boyu hiç bir şekil de bozulma olmuyor. 

Fiyatına gelecek olursak eğer 27 TL fakat indirimler de daha uyguna alabilirsiniz. Ben 14 TL gibi bir fiyata almıştım. 

Buradan sipariş verebilirsiniz. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

Şimdilik hoşçakalın..


Sosyal Medya Hesaplarım;
Snapchat: semaqokce
Mail & PR: semaqokce@gmail.com

8 yorum :

  1. bu sabitleyicinin etkisini merak ettim ben de flormar var ve gözleri yakıyor bu nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi biraz gerginlik oluyor onun dışında tahriş veya gözleri yakma gibi bir sorunla karşılaşmadım :)

      Sil
  2. karma ciltlere iyiyse deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildim karma ve çok sorun yaşamadım memnunum :)

      Sil
  3. bende yeni aldım bu ürünü henüz denememiştim iyi oldu yazınızı okuduğum :)

    YanıtlaSil
  4. Sabitleyicileri seviyorum :)

    YanıtlaSil