4 Ocak 2016

RİMMEL LONDON KAPATICI İNCELEMESİ - ( WAKE ME UP ) ( MATCH PERFECTİON )

Merhaba ! Bugün sizlerle inceleyeceğimiz konu Rimmel London markasına ait bu iki kapatıcı.
Neden bu ikisini karşılaştırıyorum çünkü; aynı marka ve fiyatları birbirine çok yakın insanlar da bunun için soru işaretleri oluyor acaba hangisi daha iyidir diye. Bugün bu soru işaretlerini biraz da olsun hafifletmek adına bu postu yayınlıyorum. Hadi başlayalım...
Görmüş olduğunuz gibi ikisi de aslında çok farklı ürünler. Match Perfection sıkmalı bir ambalajı olduğundan ürünü tekrar içine koyma gibi bir şansınız yok maalesef. Wake Me Up 'ta ürün fazla oldu gibi bir sorun kesinlikle yaşamazsınız. Ambalajı oldukça rahat. Lakin yapı olarak ben Match Perfection'u daha çok beğendim. Çünkü onun yapısı Wake Me Up kapatıcıya göre daha katı formda Wake Me Up Match Perfection 'a göre daha likit form da. İkisi de göz altlarım da kuruluk vs. yapmadı. 
Match Perfection pembe alt tonlu Wake Me Up sarı alt tonlu. Match 'in için de aydınlatıcı olduğu ve aydınlatıcı görevi de gördüğü söyleniyor. Evet biraz ışıltısı var fakat kesinlikle bir aydınlatıcı gibi değil. İkisi de sürüldüğünde ve yayıldığında cilde çok güzel uyum sağlıyor. Benim göz altlarım aşırı problemli değil bu yüzden Match Perfection 'un kapatıcılığı bana yetiyor. Wake Me Up yeterli gelmedi. Sabitlenme konusun da ikisi de aynı sürede ciltte kaldı fakat Wake Me Up bir zaman sonra çizgilere doldu. Göz altlarım dediğim gibi Match Perfection'u daha çok sevdi. İkisi de güzel fakat benim beğendiğim ve yeniden alacağım ürün Match Perfection.

Fiyat olarak birbirine çok yakınlar.
Match Perfection 8 TL 
Wake Me Up 11 TL 
İndirimden aldığım fiyatları bu şekilde. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın :)

14 yorum :

  1. benim tercihim wake me up :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yeterli gelmiyor ☺️☺️

      Sil
  2. Match perfectioni bende kullanmistim fakat tupunun yarisinin bos olusu firca uclu olusu hosuma gitmemişti essence camuflage uygun fiyatlilarda bana daha basarili geliyor biraz daha fiyat citasini yukseltirsek barbara bordu basarili buluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konu da sana katılıyorum içi biraz boş gibi. Essence kullanmadım ama denemek isterim :)

      Sil
  3. Karşılaştırmanız çok yararlı olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Fiyatları da çok uygunmuş. Watsons açılsın artık istiyorum Zonguldak'ta. Umudum yeni yapılan avmde artık.. Eline sağlık güzel ir yazı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım inşallah kısa bir süre sonra oraya da açılır :)

      Sil
  5. Wake me up ı ben seviyorum tek sevmediğim yanı içindeki çok çok küçük olsa da ışıltıları :)) Match Perf. ı bir denesem mi diye hep aklımda ama pembe olması ve yine ışıltılı olması kafamı karıştırdı. Başka kapatıcılara bakmalıyım sanırım :)) Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wake me up 'ta sevmediğim tek yönü sarı alt tonunu almış olmam sanırım match çok aşırı pembe alt tonlu değil gözünü korkutmasın canım :)

      Sil
  6. Match Perfection 8 lira değil diye biliyorum yanlışın olmasın

    YanıtlaSil
  7. Match Perfection 8 lira değil diye biliyorum yanlışın olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimli fiyatıydı

      Sil
    2. İndirimsiz Fiyatları hakkında bir bilginiz var mı acaba ikisi içinde normal fiyatları şimdiden teşekkürler

      Sil