27 Ocak 2016

NOTE COSMETİCS 36 METALLİC NUDE - OJE İNCELEMESİ ( 3 )

Herkese merhaba.. Bugün ki ojemiz ise NOTE markasının en sevdiğim ve kendime çok yakıştırdığım bu mor lila renklerin de hafif ışıltılı metalik bir oje. Sürümü fırçasından dolayı çok rahat aşırı beğendim yumuşacık kılları ve tam tırnakları kavrıyor. 
Tek katta gördüğünüz gibi duruyor. Fakat ben iki kat sürdüğüm de daha çok beğendim. Tek katta hemen kuruyor ama ikinci katında kuruması biraz zaman alıyor. Oje aslına bakarsanız renk ve dayanıklık açısından benden tam not aldı. Kalıcı silmediğimiz ve elinizi fazla suyla temas ettirmediğiniz taktirde 3-4 gün de kalıyor. 
Fiyatına gelirsek eğer 3.99 TL bir oje için oldukça güzel bir fiyat ve ambalaj olarakta çok beğendiğim bir ürün oldu. 

Görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın.
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogu izlemeye alınız. 

8 yorum :

  1. çok hoş bir renk canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Hos bur renkmis. Yazin bronz tende de güzel durabilir sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım çok güzel bir renk :)

      Sil
  3. Eskiden böyle sedefli metalik renkleri cok buyuk yaslara yakistirirdim ama simdi o kadar guzel tonlari cikior ki cok begeniyorum bu da onlardan biriymis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde bu tarz renkleri ve duruşları sevmem ama bu ojenin yansıması falan çok hoş :)

      Sil