13 Ocak 2016

NOTE MARKASI İNCELEME / NELER ALINMALI ?

Günaydın ! Note markasını bir çoğumuz artık sık sık duyar olduk. Peki Note markasının hangi ürünleri gerçekten alınması gereken başarılı ürünlerdir. Bugün sizlere kısaca bundan söz etmek istiyorum. 


NOTE BRONZING POWDER
İpeksi dokusuyla cildinize sağlıkla ışıldayan doğal bir bronzluk sağlar. İçeriğindeki E vitamini ile cildi beslemeye yardımcı olur. 3 farklı bronz tonu bulunan bu ürün, fırça ile uygulandığında içeriğindeki hafif pırıltı tanecikleri ile bronz ve çekici bir ten görünümünü sağlamaya yardımcı olur. Işıldayan bir bronzluk sağlar demesinden de için de ışıltılar olduğunu söyleyebilirim. Bana göre en açık rengi beyaz tenler için oldukça güzel olacaktır. Ürünün ambalajı da oldukça büyük. 
Fiyatı ise; 29,90 TL 

NOTE LONG LASH MASCARA 
İçeriğindeki tatlı badem yağı ve E vitamini kirpik diplerini beslerken, kirpiklerin uzamasına da yardımcı olur. Kirpiklerin daha uzun ve etkileyici görünmesini sağlar.Şöyle söylemeliyim ki ben bu ürüne bildiğiniz aşığım, neden mi ? Çünkü alttaki görselde de görmüş olduğunuz gibi fırça yapısı sayesinde kirpikleri tek tek ayırıyor, fakat Note 'un kendi sitesinde fırça yapısı çok farklı gösterilmiş. Eğer fırça yapısı değişti ise gerçekten çok üzülürüm. 
Fiyatı ise; 20-25 TL arası idi.
NOTE PROFESSIONAL EYESHADOW 
Birbirinden güzel benzer ve uyumlu renk tonlarından oluşan 5 farklı palet seçeneği ile gözlerde derin bakışlar yaratır. İçeriğindeki E vitamini yüzün en hassas bölgesi olan göz kapaklarını korumaya yardımcı olur. İçeriğinde hiçbir parfüm bileşeni bulunmaz.Bu ürünü ise arkadaşım aldı ve kendi söylemleriyle size aktarıyorum. Oldukça güzel yumuşak bir yapısı var uygulaması çok kolay renkleri de çok güzel. Bende renklerini çok ama çok beğendim özellikle de toprak renklerini. Fiyatı ise; 30-35 TL arası.
NOTE MATTEMOIST LIPGLOSS 
Likit yapısı ile dudaklarda satenimsi ve kalıcı bir görünüm sağlar, mat olmasına rağmen içeriğindeki macadamia yağı ve E vitamini sayesinde dudaklarınızın gün boyu nemli kalması için yardımcı olur.8 renk seçeneği bulunmaktadır. Note 'un bu lip gloos'larını çok beğeniyorum. Likit bir yapıda sürüldükten sonra matlaşıyor. Kalıcılığı ve yapısı çok hoş çok beğeniyorum. Kesinlikle alınması gereken bir ürün. Fiyatı ise; 20-25 TL arası 


Bir sonraki yazım da görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın.
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin.
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız.
Sevgileeer...

8 yorum :

  1. çok güzel bir yazı olmuş canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. ben bronzerı ve kalem farlarını severek kullanıyorum bu arada bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalem farlarını denemedim ama denemek isterim :) takipteyim bile :)

      Sil
  3. Teşekkürler,emeğinize sağlık. :) takipteyim bende beklerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) takipteyim bile :)

      Sil
  4. note ürünlerini ben de beğeniyorum.
    zeynepin günlüğünden keşfettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bende sizi takipteyim :)

      Sil