28 Ocak 2016

LE PETIT MARSEILLAIS EL KREMİ & LİP BALM

Herkese merhaba ! Bugün sizlere kış favorilerim arasına giren iki üründen kısaca bahsetmek istiyorum. Görmüş olduğunuz bu el kremi ve lip balm içeriğindeki özler ile yumuşacık eller ve yumuşacık dudaklara kavuşmanızı sağlıyor. Peki kısaca bahsetmek gerekirse bunların içeriğin de neler mi var ?
Le Petıt Marseıllaıs El Kremi; İçeriğin de karite yağı, aloe ve balmumu ile ciltteki çatlakları ve soğuktan oluşan pul pul dökülmelere iyi geldiği söyleniyor. Benim içeriğini ve kendisini çok sevdiğim bir ürün oldu. Ellerime sürdüğüm andan itibaren yumuşacık yaptı ve saatlerce de yumuşak kaldı ellerim. 
Karite Yağı 'nı ilk defa bu krem de duymuştum. Tropikal afrika ağacı imiş ceviz büyüklüğünde de meyve verirmiş ve bu meyvelerden bu saf yağ elde edilirmiş. Cilde onarıcı etkisi olduğu ve sert deriyi yumuşattığı için bu kremde kullanılmış.
Aloe; yani kısaca Aloevera 'nın cilde ne kadar faydası olduğunu hepimiz biliyoruz. Cildi yatıştırarak nemlendirme sağlıyor.
Balmumu; Çabuk bozulmayan ve cilde sürüldüğü andan itibaren koruma görevi görür. Aşırı sıcaklar da kremlerin bozulması için kullanılır. 
Le Petıt Marseıllaıs Lip Balm; Şöyle söylemem gerekirse pek lip balm insanı değilim elimde şuan da 3 tane lip balm var ve bitiremem herhalde bu gidişle. Aşırı soğuklar da veya peeling işlemi sonrasında ihtiyaç duyduğum için almıştım bu ürünü. İçeriğine güvendiğim bir marka olduğu için tereddütsüz almıştım. Memnun kaldım çünkü akşamına sürüp sabah uyandığımda yumuşacıktı dudaklarım. Ama tek kötü yanı yanlışlıkla ağzınıza kaçırdığınız da tatlı badem yağı ve argan yağı tadı geliyor. Beni tek rahatsız eden yanı bu oldu.

Shea Butter; Fıstığın ezilmesi ile elde edilen yağdan yapılır. Ağır cilt sorunlarına ve kuru cilt tedavisinde kullanıla bir yağdır. 


Tatlı Badem Yağı; Sür sürüştür. Her şeye iyi gelen bir yağ.Saç, kiprik, hamilelik çatlakları, cilt çatlakları vs. benim en çok kullandığım yağlardan birisi. 

Argan Yağı; Badem yağı gibi cilt üzerinde ve saç, kaş, kipriklere çok iyi gelen bir yağ.

Görüşmek üzere,şimdilik hoşçakalın.
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 

4 yorum :

  1. Le Petıt Marseıllaıs ürünlerini ben de çok severek kullanıyorum özellkle duş jelleri bir harika :)) vanilyalı olanı favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jellerinin kokusunu bir ben sevemedim ya :)

      Sil
  2. İyi bir el kremi ve lip balm arayışındaydım. Yazın için çok teşekkürler canım ikisini de en kısa zamanda alıp deneyeceğim. :)
    Bu arada yeni takipçilerindenim. İstersen benim bloğuma da beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinden de memnun kalırsın diye düşünüyorum :) Tabi ki bakacağım canım :)

      Sil