18 Ocak 2016

L'OREAL PARİS SKIN PERFECTİON YORGUNLUK KARŞITI GECE KREMİ / İNCELEME


Merhaba ! Bugün sizlere aldığım günden beri sürekli olarak kullandığım Loreal 'in yine çıkarmış olduğu yorgunluk karşıtı gece kreminden bahsetmek istiyorum. Aslına bakarsanız bu serisinin gündüz kremi diye adlandırdıkları kremden bir farkını göremedim. Tek farkı sanırım ambalaj renkleri ve kremin rengi. Neden mi işte cevaplarını ürünlerin vaatlerinden alalım;



Gündüz Kreminin Vaatleri;
* Cilt dokusunu pürüzsüzleştirir. 
* Gözenekleri sıkılaştırır, cilt tonunu eşitler.
* Cildin kalitesini arttırır. 
* 24 saat nemlendirir. 



Gece Kreminin Vaatleri;
* Yorgunluk izlerinin görünümünü azaltır.
* Cilt tonunu eşitler. 
* 24 saat nemlendirir.

Görmüş olduğunuz gibi gece ve gündüzün arasında dağlar kadar fark var şu şunu yapıyor bu bunu yapıyor diyemeyeceğim. Şöyle ki bana göre gece kremi gereksiz geldi. Malumunuz gece kremi diyence insan bir şeyler bekliyor hali hazır da. Yani dese ki bana mimik çizgileri ile savaşıyor işte o zaman benim için süper bir ürün olurdu. Sonuç olarak gündüz olan benim için yeterli geliyordu. Hatta makyajın altına uyguladığım zaman pürüzsüz bir görüntü sağlıyordu. Bunun için gece kremi biter bitmez bu ürüne geri döneceğim.

Gece kremi isteyenler için güzel bir ürün, gayet güzel nemlendiriyor. Sabah kalktığınız da yatışmış temiz ciltle uyanıyorsunuz. İhtiyacı olanlar için sevebileceklerini düşünüyorum. 

Fiyatı ise yeni bir ürün olduğu için deneme fiyatı 21,99 TL idi.  
Görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız 


6 yorum :

  1. Sanırım artık gündüz kremi satılmıyor böyle bir politikaya girdiler.Gündüz kremini ben severek kullanmıştım cilt lekelerimi geçirmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin ama en son gittiğim de görmüştüm acaba stokları mı bitiriyorlar :(

      Sil
  2. lorealin bu seri kremlerini denemedim ama fena yorumlar okumadım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hangi arkadaşıma önerdiysem gündüz olanını yani normal kremini çok sevdiler :)

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) takipteyim bile :) hoşgeldin.

      Sil