6 Ocak 2016

GÖZ RENGiNE GÖRE MAKYAJ NASIL OLMALI ?

Kahverengi Göz; Hepimizin de bildiği gibi Türkiye 'de en fazla bulunan göz rengidir. Herkese sıradan gelse de güzel yapılmış bir makyajla etkileyen bir göz rengi olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu göz rengi istediğiniz her rengi rahatça uygulayabileceğiniz bir renktir. Bu göz rengini daha çok ortaya çıkaracak renkler ise;
 * Zümrüt Yeşili 
* Siyahlar ve kahveler 
* Işıltılı kremler 
* Lacivert 

*************************


Yeşil ve Ela Göz; Genellikle birbirine yakın tonlar olan bu göz renklerine sahip insanlar ise genellikle dar bir renk ıskalası kullanabilirler her renk gözlerinde çok güzel durur diyemeyeceğim. Pembeler, morlar, mürdümler gözlerinizi daha yeşil gösterecektir. 
ela gözler için ise aşağıdaki renkler mükemmel duracaktır. 
* Bakır tonlar 
* Kahverengiler 
* Altınlar
* Griler 
* Minik ışıltılı kahveler.

************************


Mavi Göz; Ben bu göz rengine sahip olan insanlara ayrı bir sempatim var gerçekten çok beğeniyorum. Su gibi berrak çünkü gözleri . Bana göre her renk olur fakat en çok yakışacak renkler. 
* Maviler
* Morlar 
* Turuncu ve sarılar 
* Bej ve kahveler

****************************
Kısaca benim yorumlarım ve gözlerim bu şekilde idi. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın :)
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin... 



Fotoğraflar: Google Görseller

6 yorum :

  1. Güzel bir yazı olmuş.Bir ara bu konuya bende takmıştım baya bir araştırmıştım.Lacivert farı denememiştim hiç,en kısa sürede deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler faydalı olabiliyorsam ne mutlu bana ☺️

      Sil
  2. Canim sen benim gfc mden dusmussun ya blogda bi sıkıntı var cozemedigim kendin mi ciktin yoksa haberin yokmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olur canım ben seni takip ediyorum :/ bakıyorum şimdi tekrar sorun var sanırım

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş, bloğunuzu şimdi keşfettim, gfc ile takipteyim :) Banada beklerim..
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Takipteyim bile :)

      Sil