22 Ocak 2016

GOLDEN ROSE VELVET MATTE - 01 NUMARA / İNCELEME

Merhaba.. Günlük hayatımın vazgeçilmezi haline gelen bir rujdan bahsetmek istiyorum sizlere. Günlük hayatım da hiçbir zaman iddialı renkler kullanamadım. Her zaman sadece ama ben buradayım diyen rujları seçim yaptım. Bugün ise GOLDEN ROSE VELVET MATTE serisinin 01 NUMARASI 'nı ele aldım.
Görmüş olduğunuz gibi renk oldukça soft, saten bir bitişi var mat serilerinde en başarılı markalardan biri kalıcılık vaat ediyor. Bir şey yiyip içmediğiniz zaman gayet kalıcı. Kokusu bildiğin gofret gibi sürdüğüm zaman yiyesim geliyor. İçerisinde kahvelik bulundurması benim en çok sevdiğim yönü oldu. Bana göre tam dudak rengi. 
Hepimizin bildiği gibi dudak alt tonlarımız farklı olduğu için ruj herkes de farklı duracaktır. Hem ışıklı hemde ışıksız fotoğrafını çektim sizler için. Üç farklı açıdan rujun hem dudaktaki hemde tende duruşu bu şekilde. Özellikle kahve tonlarından bir makyaja çok yakışan bir ruj. 
Fiyatına gelecek olursak 18 TL gibi bir fiyatı var. Ben indirim de 9 TL 'ye aldım. 
İndirim de yakaladığınız zaman tadından yenmiyor :) 

Görüşmek üzere şimdilik hoş kalın... 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız.

28 yorum :

  1. çok tatlı bir rengi varmış :)

    YanıtlaSil
  2. Sana rengi çok yakışmış ama benim için biraz açık bir ton sanırım güzel olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerlarını bulup deneyebilirsin eminim sana da yakışacaktır ☺️ teşekkür ederim bu arada ☺️

      Sil
  3. rengine bayıldım canım sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Rengi çok güzelmiş, bakmak lazım buna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım kesinlikle bakmalısın testerın dibini görmüşlerdi denemeden aldım ama yine de çok beğendim ☺️

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Evet sende de görmüştüm aynı rengi sanırım çok güzel :)

      Sil
  6. Rengi çok güzel,sizde de çok güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım ☺️

      Sil
  7. favori rujum,rengim resmen bayılarak kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım günden beri benimde favorilerim arasında ☺️

      Sil
  8. Benim için açik bir ton ama size çok yakismis. Güzel bir renk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 27 numarası bundan bir tık daha koyu ve pembe alt tonlu ona bakabilirsin oda çok güzel ☺️

      Sil
  9. Bu seriyi çok başarılı buluyorum,güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Rengine bayıldııım vede sana çok yakışmış ^-^

    YanıtlaSil
  11. çok seviyorum velvet matteyi :D 27 numara favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 benimde favorim bitmeye yanaştı çok üzülüyorum o yüzden onu kullanmayı şimdilik bıraktım bitmesin :D :)

      Sil
  12. Bu seriye bayiliyorumm biraz kurutuyo ama halledilmeyecek kadar degil. Cosmeticada 5.90 a dusmustu 5 rengini siparis ettim bakalim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 3 rengini vermiştim geldi :) sende ki renkleri merak ettim :)

      Sil
  13. Bu seriye bayılıyorum Golden Rose'un en çok sevdiğim ürün grubu size de çok yakışmış güle güle kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum :) Çok teşekkür ederimm..

      Sil
  14. bu numarayla aşk yaşıyorum zaten :)

    YanıtlaSil