15 Ocak 2016

FLORMAR PEARLY / PL387 VİNTAGE GOLD - OJE İNCELEMESİ (2)


Merhaba kızlar !! Bildiğiniz gibi son zamanlar da favorim olan ojeleri teker teker sizin için incelemeye alıyorum. Bugün  ki ojemiz ise Flormar Pearly serisinin Vintage Gold isimli ojesi. Ben bu ojenin rengine aşık oldum diyebilirim. Gold rengini günlük hayatta makyajımda da kullanmayı çok seviyorum. Neden tırnaklarım da olmasın dedim ve sonun da kendimi Watsons 'da buldum. Yaklaşık olarak 2 aydır neredeyse hafta da bir kere bu ojeyi kullanmışımdır. Çünkü günlük hayatta oje kullanmayı sevmeyen bir insana bile bu oje kendini sevdiriyor.



Sürümü oldukça kolay fırçası yumuşak. Sürdükten sonra hemen kuruyor, iki kat bile sürseniz gayet doğal duruyor. 
Fiyatı ise; 7,99 TL idi ben indirimli almıştım tam olarak ne kadara gelmişti hatırlamıyorum. 

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere. 
Şimdilik hoşçakalın...

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız.


* Görseller bana ait olup farklı günler de çekilmiştir. Fikir olması açısından paylaşmak istedim. 

16 yorum :

  1. çok hoş olmuş güle güle kullan tel parmakta da güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok şekil de kullanılabilecek bir oje, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ojenin rengine bay-ı-l-dım :) tırnaklarının şeklide güzel olunca mükemmel durmuş renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çook teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık , cok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bir renk canım ben daha önce aynı adlı normal serisini kullandım ve oda aynı özelliklere hatta aynı renge sahip ona bak istersen onun fiyatı da 2,75 tl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet normal serisini de duymuştum canım ☺️ tabiki bakarım bunu bitiriyim de ☺️

      Sil
  5. Serideki favorim buydu sanırım numarasını hatırlayamadım ama yaz boyunca kullandığım serinin iki rengi vardı. baktım da şuan favorim olan 451 numarasıymış :) ama bu seriyi çok sevdim. buda 2. favorimdi. Üzerine Maybelline'nin 230 undress to impress ojesini sürüp kullandım. Zaten bu iki numarası ben burdayım diyenlerden.. Diğerleri daha açık tonlarda.. Çok güzel durmuş.. Yaz gelsin artıkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojenin bir serisi olduğunu bilmiyordum :) Yaz bence de gelmeli artık kıştan çok sıkıldım :)

      Sil
    2. Evet evet 51 renk seçeneği var hemde :) Aslında ben bu seriyi Temmuz ayında keşfettim. Flormar çalışanı yeni seri olduğunu söylemişti. Ve 5 renk falan vardı hatırladığım kadarıyla.. Hepside altın ve pembe tonlarıydı. geçenlerde sitesinde bakınırken 51 çeşit renk görünce şaşırdım baya. Çok güzel renkler görünüyor ama mağazasında gözlerimle direkt olarak görmek istiyorum :)

      Sil
    3. Aay merak ettim eğer bunun gibiyse bir kaç tane daha alabilirim :) Verdiğin bilgi için teşekkür ederim canım :)

      Sil
    4. evet evet mutlaka alacağın bir kaç renk çıkacaktır. Ben o zaman 4 çeşidini almıştım..

      Sil
    5. Bakacağım mutlaka valla çok merak ettim :)

      Sil
    6. merak ederim.. Burdan bilgilendir lütfen :)

      Sil