20 Ocak 2016

ESSENCE ALL ABOUT ROSES ( EYESHADOW ) FAR PALETİ / İNCELEME

Herkese merhaba.. Bugün sizlere tatlış bir paletten bahsetmek istiyorum. Essence All About Roses far paleti. Palette toplam da 8 adet far var gramajları fiyatına göre oldukça fazla. İçinde 3 adet mat, 3 adet simli, 2 adette sedefli far var. Farların renkleri oldukça güzel ama yapıları tozutmaya çok müsait. Ben alttan kahve ve açık bej rengini sıklıkla kullanıyorum. 
Renklerin swatchları bu şekilde farlar yumuşak olduğu için pigmentasyonu da oldukça başarılı. Kalıcılığı yok ama altına bir baz uyguladığınız taktirde hem renklerini daha çok belli ediyor hemde daha çok kalıcılık sağlıyor. 
Fiyatı ise 14,99 TL Gratis 'lerden veya Süvari - Eve Shop gibi yerlerden sahip olabilirsiniz.
Görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın..
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız. 


10 yorum :

  1. renkler çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nude olanı da var onu da almayı düşünüyorum :)

      Sil
  2. Renkleri ben de beğendim ama milyon tane farım olduğundan alamam. Almamalıyım. Tutuyorum kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki tane paletin varsa hiç gerek yok canım buna :)

      Sil
  3. Kendimi tutamayip bunuda alacagim sanirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacın varsa al derim canım yoksa hiç gerek yok benim almam sadece meraktan :D

      Sil
  4. renkler çok hoş duruyor ama bi denemek lazım alıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı çok uygun ve renkleri ile çok güzel makyajlar çıkıyor ortaya :)

      Sil