15 Ocak 2016

BLOG BAŞLIĞI ( HEADER ) NASIL YAPILIR ? / HOW TO CREATE A BLOG HEADER

Herkese yeniden merhaba..

Bugün sizlere kolay bir şekilde kendimizi anlatan, blogumuzu anlatan bir (header) blog başlığı nasıl oluşturulur kısaca bundan bahsetmek istiyorum. Günümüz de bir çoğumuzun kullandığı blogger sisteminde blog başlığı oluşturmak aslında çok kolay. 
  • İlk olarak blogunuza eklemek istediğiniz header 'ın rengini belirlemelisiniz. Benim ki beyazdı ben beyaz bir arka plan buldum. Sizde google görsellerden istemiş olduğunuz renkte bir arka plan bulmanız gerek. 
  • Kullanacağımız program Photoscape programı eğer pc 'nizde bu program yoksa     buradan indirebilirsiniz.
  • Daha sonra Photoscape programında Görsellerden bulduğumuz resmi Düzenleyici 'den  açıyoruz ve Ev 'den  Yeniden Boyutlandır diyoruz. 
Uzunluk: 1168
Yükseklik: 367
  • Uzunluk ve yüksekliği ayarladıktan sonra isterseniz bir png isterseniz yazı oluşturup bu beyaz arka plana ekliyoruz. Ben bir png kullandım. Nesne + Doğa fotoğrafı 
  • Png olan siteler ve google görsele png moda png makeup vs. dediğiniz zaman bir sürü görsel bulabilirsiniz. Aynı işlemle ben görselime sosyal medya hesaplarımı ve yazı ekledim ekledim.
  • Kaydederek Blogger Kontrol Paneline geliyoruz. Yerleşim sekmesinden header sekmesine tıklayarak oluşturduğumuz görseli ekliyoruz. Burada önemli olan Başlık ve Tanım yerine diyoruz. 

Ve hazır. Güle güle kullanın :) 

Bunlar da sizlere fikir olması açısından bir kaç png 












Umarım yardımcı olabilmişimdir. 
Görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın.. 

Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız.

4 yorum :

  1. Bu bilgi süper işte. Tasarimimdan sıkıldığımda denerim. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin o zaman ☺️☺️

      Sil
  2. Ellerine saglik hemen paylasiyorum :)

    YanıtlaSil