19 Ocak 2016

BİTENLER #3 YORUMLARIM VE ÇÖPE GİDENLER !


Günaydın ! Bugün bitenler yazımla karşınızdayım. Biten ürünleri gördükçe aslında bir yandan bitti diye üzülüyorum. Çünkü içlerinde gerçekten sevdiğim ürünler var. Size de açıklık getirmesi için tek tek anlatmak istiyorum. 
Rexona Okyanus Ferahlığı; Detaylı incelemesine buradan ulaşabilirsiniz. 
Duru Shine Duş Jeli; Ürünü ne zaman aldığımı gerçekten hatırlamıyorum. Çünkü o kadar büyük ki bitmesi imkansız gibi gelsede tek başınıza size 8-9 aydan fazla yetebilecek bir ürün. Ama şu ki kokusunu dönem dönem sevsem de bazen çok ağır geldi. Tekrar almayacağım bir ürün. Durunun başka duş jelleri buna göre daha hoş kokuyor. Kokuya hassasiyetiniz varsa bu size çok ağır gelecektir.
Colgate Plax Ağız Bakım Suyu; A-101 'de indirim de iken denemek için almıştım. Görmüş olduğunuz gibi olduğu gibi duruyor. Tadı çok acı yani çok yakıyor. Ağır geldiği için kullanamıyorum. Daha hafif ve alkolsüz başka bir ürün alacağım. 
Glıss Sıvı Saç Spreyi; Bu üründen kaç şişe bitirdim inanın bilmiyorum. Bitmeden yenisini aldım bile. Fakat her seferin de aynısını almıyorum farklı serisini alıyorum. Hepsinden de memnunum çok severek kullandığım bir ürün. Çok güzel tarama kolaylığı sağlıyor. İnceleme yazısı ise burada
Nıvea Mıcellar Makyaj Temizleme Suyu; Nıveanın bu zamana kadar hangi ürününü aldıysam çöpe atmışımdır. Bir türlü cildim nivea ürünlerini sevemiyordu lakin bu temizleme suyu bu kadar mı güzel olur. Makyajı çok güzel temizliyor, Cilde nem veriyor ve gerçekten cildi yatıştırıyor. Tonik olarak bile kullandığım oluyor. Instagramda da görmüşsünüzdür. Yenileri çoktan geldi bile :)
Neutrogena Sivilce Temizleme Jeli; Bu ürünün de vaatlerini hiçbir şekilde yerine getirdiğini düşünmüyorum. Fırçalarımı temizliyorum çok güzel fırça temizliyor :) 
Gülşah Aseton; Beni sevenler ojeleri ne kadar çok sevdiğimi bilir. Oje seven bir insansanız sizde benim gibi asetonu su gibi tüketenlerden sinizdir. A-101 'den almıştım. Aseton da fazla bir macera aramıyorum. Gayet güzel ojeleri dipten ucu temizliyor. Tırnakları da yıpratmıyor. 
Gelelim makyaj malzemelerine sonun da uzun süredir kullandığım fondöteni ve pudrayı bitirebildim. Bitti yani bitişini de gördüm :) 
Flormar Dipliner; Ürünün sapı kısa olduğu için uygulaması da oldukça rahat bittikçe aldığım ürünlerden biri. 6-7 saat kadar sabit kalıyor.
Flormar Göz Kalemi; Uzun süredir severek kullandığım bir üründü. Gayet siyah ve kalıcı idi ama uzun süredir bende olduğu için kurudu. :) Şuanda Note markasına ait bir siyah kalem aldım onu deniyorum. Onun hakkında ki yorumlarımda kısa bir süre içinde gelecek. 
Rimmel London Match Kapatıcı; Ben bu kapatıcıyı öve öve bitiremedim. Buyurun buradan inceleyebilirsiniz. 
Rimmel London Stay Matte Pudra; Onun da incelemesine buradan ulaşabilirsiniz.
Maybelline Dream Pure BB Krem; İncelemesi  buradan ulaşabilirsiniz.
Maybelline Affinitone 24 H Fondöten; İncelemesi  buradan ulaşabilirsiniz.
Sonunda bir ruj bitirdim dedim yani ruju bitiremiyorum sizde de öyle mi ? :)
Oriflame Ruj; Bir arkadaşım hediye etmişti. Oldukça beğendiğim günlük hayatımın olmazsa olmazı idi çünkü rengi oldukça açık dudağa sadece ışıltı veriyordu. Fotoğraftaki en açık renk 1. sırada ki ruj. Aynı rengi bulabilirsem almayı düşünüyorum. Önerebileceğiniz bu renge yakın bu renk bir ruj arıyorum kızlar ? 
Avon Ruj; Yıllar önce almıştım artık kullanmıyorum fotoğraftaki 2. numara. 
Bim Lip Balm; Sakın almayın verdiğiniz paraya yazık :) Acaba nasıldır dediğim ürünlerden biri hiç kullanmadan attım çünkü kuru hiçbir şekilde dudaklara nem vermiyor. Fotoğrafta 3. numara 

Benim bitenlerim bu şekilde idi. Son zamanlar da sizler neler bitirdiniz ? 
Görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın... 
Bir sonraki yazımdan haberdar olmak için lütfen blogumu izlemeye alınız ? 

8 yorum :

  1. Ya ben makyaj malzemesi bitiremiyorum sanırım yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitiremiyorum canım bunlar uzun uğraşlar sonucu bitti :)

      Sil
  2. Ellerine saglik, makyaj malzemesi bitirmek cok mutluluk verici, ben dibini görmeye baslayinca bile cok mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bende öyleyim tamamen biticek :)

      Sil
  3. Ruju bitirmek için cebinde taşıman ve saat başı tazelemen lazım. Benim iş yerimde bir abla var dediğim gibi yapıyor ve ayda 1 ruj bitiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda 1 ruj mu :) benim bu rujlarım seneliktir ya hayatta öyle bir şeyi başaramam :)

      Sil
  4. Merhaba; bende makyaj malzemesi bitiremiyorum.Paylaşım için teşekkürler.Blogunuzu gfc ile takibe aldım.Bende bloguma beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil