12 Ocak 2016

BEŞ FAVORİ GARNIER ÜRÜNÜM - CİLT BAKIMI / MAKYAJ

Herkese merhaba. Bugün sizlere beş favori Garnier ürünümden bahsetmek istiyorum. 
Garnier 'ı diğer markalara göre hem daha uygun hem de daha başarılı buluyorum. Karma ve yağlı cilt için hangi ürününü denediysem hepsini de çok beğendim. Bugün de sizlere sürekli kullandığım favori beşlimden bahsedeceğim. 
1. GARNİER BB KREM ( Mucizevi Cilt Kusursuzlaştırıcı ): Bu bb kremin yapısını çok seviyorum incecik ve ciltle çok güzel uyum sağlıyor. Sivilce vs yapmadı. Fiyatına göre performansı çok uygun. 7 TL 'ye almıştım. 
2. SAF VE TEMİZ NEEM ARINDIRICI TEMİZLEME JELİ: İçeriğinde ki çay ağacı yağı ile gerçekten sivilceler le savaştığını düşünüyorum. Çok güzel temizliyor. Fiyatı da oldukça uygun. Doğal neem yaprakları ile de cilde çok güzel nem veriyor. 
3. GARNİER SAF VE TEMİZ MICELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU: Bu ürünün normal ciltler olanını kullanıyordum bu denemek için almıştım fakat normal olan bundan daha çok başarılı hassas ciltler için olduğu söyleniyor fakat bastırmadan makyajı çıkarmak bununla imkansız. O yüzden bu biter bitmez diğer normal olanından yani pembe kapaklıdan alacağım. Fiyatları da oldukça uygun. 
4. SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA: 3'ü 1 arada derken kahve mi canım mı demeyin :) bu ürünün aslında çok seveni ve bi o kadar da çok nefret edeni var. Şöyle söylemem gerekirse kendi gözlemlerime dayanarak söylüyorum bu ürünü bir ara kullanmayı bıraktım ve siyah noktalarımın arttığını fark ettim. Tekrar kullanmaya başladığım zaman ise normal haline dönmüştü. Bu yüzden bu ürünü her gün kullanmıyorum. 2 günde bir Maske ve temizleme ürünü olarak kullanıyorum. Ürünü bu şekilde uyguladığım zaman benim cildim de ben daha başarılı buluyorum. İçinde ki minik tanecikler çok güzel çizmeden peeling yapmamızı sağlıyor. 
5. AKTİF SAF VE TEMİZ YOĞUN BAKIM TEMİZLEME JELİ: Gelelim assoliste bu ürüne resmen aşığım yoğun bakım diyor gerçekten de yoğun bir temizleme sağladığını cildimin nefes alışından anlıyorum. Kokusu çok hafif veya çok ağır diyemem ama ben katlanabiliyorum. Gözenekleri çok güzel temizliyor ve içeriğindeki salisilik asit sayesinde sivilceleri kurutuyor diyebilirim.

Benim Garnier markasına ait favori ürünlerim bu şekilde. Peki ya sizin neler ?
Bir sonraki yazıdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı unutmayın. 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin :) 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Şimdilik hoşçakalın. 

10 yorum :

  1. garnier ürünlerini ben de kullanıyorum zaman zaman başarılı buluyorum ama neem olandan hiçbir şey anlamadım sanırım bana uygun değildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu çok severek kullanıyorum nedense :) aynen dediğin gibi cildine uygun gelmemiş olabilir :)

      Sil
  2. Garnier'nin bittikçe satın aldığım tek ürünü kusursuz makyaj temizleme suyu.Ama neem temizleme jeli de fena değil,cildi kurutmuyor.Saf ve temiz 3'ü bir arada ürününü de uzun bir zaman kullandım.3-4 kutu bitirdim.Bence maske olarak diğer etkilerinden daha başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle maske olarak daha başarılı buluyorum bende :) favorilerimizin aynı olmasına sevindim :)

      Sil
  3. Garnier benim de çok sevdigim bir markadir.

    YanıtlaSil
  4. Garnier'den bide aktif saf&temiz yoğun bakımı tavsiye ederim. 2 yıl önce almıştım her gün kullanmama rağmen hala bitmedi sivilce karşıtı olduğu yazıyor. Bence çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ürünün kullanım ömrü en fazla 12 ay canım tarihi geçmiş ürünler cildine zarar verebilir dikkat et :)

      Sil
  5. Garnierin makyaj temizleme suyunu beğeniyorum.Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu bende sevemedim fakat pembe kapak olan çok daha başarılı bundan :) Rica ederim :)

      Sil