14 Aralık 2015

WATSONS ALIŞVERİŞİM - SON ZAMANLARDA ALDIKLARIM 1

Merhaba.. Bugün sizlere küçük bir ihtiyaç alışverişim den bahsetmek istiyorum. Saç bakım rutinime eklediklerim cilt bakımın da vazgeçemediklerim den kısaca söz etmek istiyorum.
                         
İlk aldığım ürün Watsons Duş jelleri ben normal de palmolive veya duru kullanırdım saten bir aldığın da tek kişi kullanıyorsa eğer baya götürüyor. İlk izlenim olarak kokularını çok sevdim ballısını kullandım duştan sonra bıraktığı yumuşaklık hissi çok güzeldi. Fakat kokusu kalıcı değil. Fiyatı: 3,99 TL bazen 1 Alana 1 Bedavaları da oluyor. 
                                       
Ve yine Watsons 'ın kendi ürünlerinden biri Treatment Saç bakım maskesi bu ürüne bayıldım. Duştan çıkmadan önce ıslak saça sürüp 10 dakika bekleyip yıkıyorsunuz. Sonuç yumuşacık saçlar. Aşırı sertti son zamanlar da saçlarım gerçekten etkisini çok ama çok beğendim diyebilirim. Fiyatı: 7,75 TL 
Bir başka ürün ise yıllardır cildini Komili 100 % Doğal Zeytinyağlı bebek şampuanı ile yıkayan ben son zamanlarda Uni babynin bu bebek şampuanına sarmış durumdayım. Çok severek kullanıyorum. İçinde paraben, alkol, boya, SLS/SLES içermiyor. Bu yüzden de cilde hiçbir şekilde zararı yok. Çok güzel temizliyor cildi. Fiyatı ise; 6.99 TL 
Bir adet Watsons Kağıt yüz maskesi 1 Adet burun bandı 1 Adet ise Limon maskesi aldım. Hepsini kullandım. Uzun uzadıya yazmak şuan için istemiyorum. Tekrar deneyip o şekilde bir yorum yapacağım. Limon maskesinin yorumlarına buradan bakabilirsiniz. Fiyatlar ise;
Watsons Kağıt Yüz Maskesi: 3.99 TL 
Watsons Burun Bandı: 5.99 TL
Dead Sea Kil Maskesi ( Limon maskesi ): 3.99 TL  
Ve alışverişin en tatlı yanı bebe mavisi bir oje arıyorum. Aradığımı henüz bulmuş değilim fakat buda oldukça güzel bir oje. Fiyatı ise: 3.50 TL 

Benim son zamanlar da yaptığım kısaca alışverişim ve ilk izlenimlerim bunlardı sizler neler aldınız ? 

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere hoşçakalın. 
Blogumu hemen yan taraftan bu blogu izle ( takip et ) linkinden takip edebilirsiniz. 

7 yorum :

  1. güle güle kullan aldıklarını..
    blogunu takip etmek için geldim ama gfc de sorun var sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. explorer dan girdim hallettim :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim ☺️☺️

      Sil
  2. güzel günlerde kullan beybim:)

    YanıtlaSil
  3. Flormar full color in açık mavi ojesine bakabilirsin belki aradigin odur:)) gule gule kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tavsiye için bakacağım :)

      Sil