1 Aralık 2015

NOTE LONG LASH MASCARA İNCELEME



Herkese Merhaba..

Maskara benim canını okuduğum hali o kadar sık kullandım ki yazısı falan silindi ve sonunda bitti bir koşu gidip alacağım ürünler arasında. Bilmiyorum ben bu maskarayı neden bu kadar çok sevdim. Sanırım tek tek ayırmasını verdiği dolgun hissini hacmini çok sevdim günlük hayatınızın vazgeçilmezi haline gelebilir.
  
Değişik bir fırça yapısı var fakat gözlemlediğim kadarıyla tek tek ayırmasının sebebi bu. Tüm kirpikleri çok güzel kavrıyor.








Buda maskaranın uygulanmış hali benim kirpiklerim bu kadar kıvrık değil hatta düz bile diyebilirim. Fakat ne kıvırıcı kullandım nede başka bir şey maskaranın tek kat uygulanmış hali ucunun ince olması alt kirpiklere de çok güzel uygulama sağlıyor.









İçeriğinde tatlı badem yağı ve e vitamini bulunuyor. Bu yüzden ben kirpikleri yormadığını düşünüyorum. Akma kokma hiçbir sorun yaşamadım. Bunu özellikle gidip almamıştım kalmak için bir yere gittiğim zaman maskara koymayı unutmuşum makyaj çantama maskarasız dışarı çıkamayan ben idaretenlik alıyım diyerek bunu almıştım. Ogün bugündür de elimde :)

Fiyatı 20-25 TL arası idi. Note ürünleri satan yerlerde bulabilirsiniz diye düşünüyorum. 


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 


Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin ------> Bu Blogu Takip Et butonundan blogumu takibe alabilirsiniz.


Sevgiler...

4 yorum :

  1. fırçası çok değişik geldi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende ilk defa bu şekilde fırça görmüştüm teşekkür ederim :)

      Sil
  2. fırçasını çok degişik buldum genelde %50 indirime girince bakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişman olacağını sanmıyorum ☺️

      Sil