31 Aralık 2015

NEUTROGENA - OİL FREE MOİSTURİSER NEMLENDİRİCİ İNCELEME

Herkese yılın son gününden merhaba.. 
Biliyorsunuz ki benim cildim karmadan yağlıya dönük bir cilt hem çok kuru hemde çok yağlı olabiliyor. Bu yüzden nemlendirici seçerken hafif yapıda ve içinde yağ bulunmayan nemlendiriciler tercih ediyorum. 

Gelelim ürünün vaatlerine;
-Sivilcelere karşı etkisi kanıtlanmış micro clear teknolojisini içeren Neutrogena Visibly Clear  
Nemlendirici, günlük olarak kullanıldığında sivilcelerin azalmasına ve oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor böylece cildi pürüzsüzleştiriyor.

-Hafif ve kolayca emilen yapısıyla gözenekleri tıkamadan cildin tüm gün nemli ve yumuşak kalmasını sağlıyor.

-Sivilce izlerinin görünümünün hafiflemesine yardımcı olarak ciltteki ton farkını ortadan kaldırıyor. 

                             

Neutrogena - Oil Free Moisturiser Nemlendirici mikro clear teknolojisi kullanılarak yağlı ciltler için üretilmiş yağsız bir krem. Ürünün nemlendirmesi gerçekten çok güzel fakat kış ayları için yoğun neme ihtiyaç duyan cildim için kesinlikle yeterli olmuyor. Genellikle sonbahar ve ilkbaharda kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Sürdükten sonra bıraktığı ferahlık sevdiğim özelliklerinden biri oldu. Parmağımda görmüş olduğunuz miktar cildinize yetecektir ki bende yetiyor. Sivilce ve izlerine kesinlikle bir etkisi olduğunu düşünmüyorum. 

Ürün gerçekten mükemmel fakat çok aşırı soğuklar da yeterli değil. Vazgeçemediğim bir üründür kendileri hemde çok uygun fiyatı var yağlı ve karma ciltlerin çok seveceğini düşünüyorum.

Fiyatı ise 15.90 ben indirimden 10 TL'ye almıştım. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın..

Yeni yıl sevdiklerinize ve size uğur getirsin. MUTLU YILLAR ☺️

3 yorum :

  1. Bu urunun greyfurtlusunu kullaniyorum ve kokusunu seviyorum kuru ciltli olmama ragmen hizli emildigi icin severek kullaniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiği nemden memnun musun peki ? Bana bu yeterli gelmiyor arayıştayım :)

      Sil