17 Aralık 2015

MAKYAJ FIRÇALARIMI NASIL TEMİZLİYORUM


Günaydın ! Bugün sizlere makyaj fırçalarımı nasıl temizliyorum bundan kısaca bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz üzere  makyaj fırçaları bakterileri en fazla tutan yerler. Peki bu bakterilerin cildimize geçmesini nasıl önleriz ? İlk olarak temizlikte kullandığınız ürünler çok önemli sıradan bir işlem hem fırçaların ömrünü kısaltacaktır hemde bakterilerin daha çok üremesine neden olacaktır. 



İlk olarak fırça ucunu metal kısma gelmeden ıslatıyorum. Daha sonra ise kalıp sabun ile yıkıyorum.


Bu tarz bir fırça temizleyici ile fırçaların dipten temizlenmesi daha kolay oluyor. Bu tarz bir ürün kullanmanızı kesinlikle öneriyorum.






Ve gelelim temizliğin püf noktasına ben makyaj fırçalarımı temizlerken bir kabın içine 5 damla çay ağacı yağı damlatıyorum ve yarıya kadar ılık su koyuyorum. Fırçamı bu karışımın içinde bekletiyorum, daha sonra Uni Baby 'nin bebek şampuanı ile son olarak yıkıyorum güzelce duruluyorum. Çay ağacı yağının faydalarını ise buradan okuyabilirsiniz.






Derinlemesine yıkadıktan sonra kağıt havlu ile suyunu iyice sıkıyorum. Bu işlem fırçalarınızın daha çabuk kurumasını sağlayacaktır. Kağıt havlu üzerine fırçalarınızı serin ve üzerine kağıt havlu örtün bu işlem ise üzerine toz kir konmaması için.

Kısaca ben makyaj fırçalarımı böyle temizliyorum. Sizler neler kullanıyorsunuz ?

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.









Google Görseller.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder