10 Aralık 2015

LOREAL PARİS SKİN PERFECTİON BB KREM - İNCELEME



Herkese uzun bir aradan sonra merhaba :) bana göre 1 haftadan fazla yazmadığım için çok uzun bir ara gibi geldi. Artık çok geç olmadan bir inceleme ile karşınızdayım. 
Loreal 'in Skin Perfection cilt bakım serisinin bugün sizlerle bb kremi inceleyeceğiz. Loreal 'in 20-30 yaş aralığında hanımlara hitap eden bu seri gözenek görünümünü azaltarak cildi kusursuzlaştırmayı vaad eden bir seri. Peki bb kremde aynı bu vaadleri karşılıyor mu ?
İlk olarak söylemem gerekirse ambalajını çok sevdim pembiş pembiş olması benim çok hoşuma gitti. Çok akışkan bir yapısı yok bu nedenle ürün ziyanı olmuyor. Kremsi bir yapısı var uygulandığı zaman çok ince duruyor aşırı bir kapatıcılığı yok. Nemlendirmesi çok güzel.Tek sorununun renk olduğunu söyle bilirim. Bendeki rengi orta ton fakat o bile cildime bir tık koyu geliyor.
                             
        Kolumda görmüş olduğunuz gibi hafiften esmerlik söz konusu. Bu yüzden bu ürünü yazın ve    veya açık renk bir bb krem ile karıştırarak kullanıyorum. Bu ürünü çok sevdim tek sorun renk oldu.
  
                                             Tekrar alırım fakat açık tonunu bulursam.
  
                                     Fiyatı ise 25 TL ben indirimden 20 TL 'ye almıştım.

                   Bir sonraki yazımda görüşmek üzere güzel yorumlarınızı eksik etmeyin :)

2 yorum :

  1. tek renk mi bu krem baya koyu tonluymuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tonu da varmış fakat hiç bir yerde açık tonuna denk gelemedim canım

      Sil