4 Aralık 2015

LOREAL PARİS - NUDE MAGIQUE CC CREAM // Kızarıklık Karşıtı (Yeşil)


Herkese merhaba. 
Adından da anlaşıldığı üzere bugün lorealin cc creamin'den bahsetmek istiyorum sizlere.
İlk cc cream denememdi. Fakat hüsranla sonuçlandı. Satan bayan arkadaşa çok koyu dememe rağmen satmak için bu bir zaman sonra teninizin rengini alıyor demesi üzerine aldığım bir üründü. Eğer benim gibi açık tenli ve karma bir cilde sahipseniz bu ürünü hiçbir şekilde sevmeyeceksiniz demektir.


Gerçekten ciltteki kızarıkları vs. çok güzel örtüyor. Fakat hiçbir şekilde cildinizle uyuşmuyor. Ayrıca sivilce çıkarması da cabası oldu. Hiç bir şekilde anlaşamadık bu ürünle. Olduğu gibi duruyor. Esmer tenli bir arkadaş bulursam hediye edicem o derece :)       

     

Görmüş olduğunuz gibi kolumda bile ne kadar koyu durdu yüzümde ki duruşunu siz düşünün artık. Yazın bronz bir görüntüye uyabilir fakat şuanda bunu kullanmam imkansız. 

Fiyatı ise 20 - 25 tl gibi bir fiyattı.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, şimdilik hoşçakalın :) 

8 yorum :

  1. Bendede var ayni urun ve gercekten acik tenli olmama ragmen ten rengimle butunlesio cok ilginç bu kadar koyu olmasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı koyu yoksa gerçekten çok güzel bir ürün :(

      Sil
    2. Acaba urunun ici bozulmus yada acilmis fln olabilirmi ki.cok sasirdim acik renk bi fondotenle karistirip bitene kadar kullanabilirsin belki.

      Sil
    3. Denedim canım bu şekilde bir çok bloggerda gördüm aynı sorun var renk koyu geliyor cilt tonundan sanırım anlamadım bende

      Sil
  2. Merhaba.denemeyi düşünüyordum şu an vazgeçtim çünkü hem açık tenliyim hem de karma bil cilde sahibim.Bilgiler için teşekkür ederim.Bloğumu takip ederseniz memnun olurum.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bence hiç deneme derim canım

      Sil
  3. Ben de kullaniyorum bu ürünü, acik tenliyim fakat bu kadar koyulasmiyor bende de ama kesinlikle katiliyorum karma veya yagli cildiniz varsa uzak durun asiri parlama yapiyor , pudralamama ragmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok aşırı koyu durdu ve çok sivilce yaptı yaa :(

      Sil