5 Aralık 2015

IN THE BALM OF YOUR HAND PALET İNCELEME

Herkese günaydın.. 
Bugün sizlere The Balm markasının yepyeni taptaze bir paletinden bahsetmek istiyorum. Geçen gün instagram da da belirttiğim gibi deli gibi istediğim bir palettir kendisi. Amerika 'da satış fiyatı 40$ yani yaklaşık 120 TL Türkiye 'de ise 92 TL ki Gratisin yapmış olduğu indirimleri göz önünde bulundurursak 50-60 TL gibi bir fiyata alabiliriz.Yılbaşı indirimini sabırsızlıkla bekliyorum.


Gelelim paletin içeriğine; paletin dışı diğer the balm paletleri gibi üzerinde içinde hangi paletten varsa onun görseli var. Paletin içeriğinde ilk olarak karşımıza allıklar ve bir bronzer çıkıyor. Bu palette 3 tane allık var bunlar hot mama en sevdiğim allıklardan biri diğeri ınstaın ve cabana boy isimli allıklar. Bronzer olarak ise en sevilen bahama mama var. 


Altta ise farlar ve bir tane aydınlatıcı var. Farlar ise shady lady paletindeki-insane jane rengi, yine shady lady paletindeki-mischievous marissa, nude tude paletindeki-sexy, balm jovi-lead zeppelin ve o meşhur benim çok çok sevdiğim mary lou manizer isimli aydınlatıcısı var. Yan tarafında ise bir tane krem allık bir tanede ruj çıkıyor. Bildiğiniz gibi apples? paletindeki ürünler hem dudak için hemde yanak için kullanılabiliyor. Diğeri ise The balm girl serisinin-mia moore isimli ruju.


Bana göre diğer paletlere veya allık veya bronzera o kadar paralar vermek istemeyenler için bu palet efsane olmuş. Serinin devamı geleceği söyleniyor. Onları da sabırsızlıkla bekliyorum. Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz ?
En kısa zaman da benim olması dileğiyle. :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın.






Google Görseller.

23 yorum :

  1. Cok fazla allik konulmus bence, bende voyage paleti istiyordum fakat ben almadan 2.si cikip digerini kaldirdilar:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2'si bence 1'e göre daha kullanışlı değil mi :) bu paletin en sevdiğim yanı yüz gruplarının ve dudak grubunun bir arada olması bence çok kullanışlı bir palet :)

      Sil
    2. Bence 1 daha iyiydi kocaman farlari vardi neden kalkti anlamadim cok üzülüyorum almadigima.. Umarim sen bu paletw kalkmadan kavusursun :)

      Sil
    3. Aay inşallah canımm ☺️☺️

      Sil
  2. ben bayıldım ama bulmak çok zor :) pratik bir ürün bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok güzel düşünülmüş hepsinin bir arada olması ☺️

      Sil
  3. Mesela kocaman bir aydınlatıcı istemeyenler için böyle daha küçük ve bir çok ürünün bir arada olması daha iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen saten küçük bir ürün bile aylar gidiyor ☺️

      Sil
  4. merhaba blog kesıf etkınlıgınden geldım blogunu takıbe aldım banada beklerım :) zeynepgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ☺️ bilgisayardan girdiğimde bakacağım sevgiler ☺️

      Sil
  5. Çok güzel ve kullanışlı ama neredeyse hepsi var bende alamıyorum o yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hepsi olmadığı için bulduğum ilk yerde almayı düşünüyorum ☺️

      Sil
  6. bende de hepsı yok dun gordum ben 4 tane vardı ama testerı yoktu ıcını bılmedıgımden ındırımde olmayınca atlamadım :) bende kullanıslı buldum paletı allıklar hot mama var bende rengıne bayılıyorum o olsa yeterdi gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde bulabilrsek ne mutlu bize ama kalacağını sanmıyorum su gibi tüketiliyo maşallah ☺️☺️

      Sil
  7. Benim cok istedigim bir palet acikcasi fakat su an fiyati pahali geldi indirimi bekliyorum bi hevesle ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı aslında uygun diğer allıklar bronzer aydınlatıcı yönünden düşünürsek hepsi bir arada olunca ☺️ ama biraz daha düşse fiyatı çok güzel olucak ☺️

      Sil
    2. http://birbuketttblog.blogspot.com.tr/ blogu yeni açtım bir göz atar iki de yorum bırakırsanız çok güzel olur :)

      Sil
  8. Bence hic the Balm ürünü olmayanlarin ilk baslangicta büyük boylarini almak yerine böyle bir paleti tercih etmeleri cok mantikli olacaktir. Ben de eger indirime denk gelirsem almayi dusunuyorum :) tesekkürler yazin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sana çok katılıyorum gayet güzel düşünülmüş :) rica ederim :)

      Sil
  9. Bugün aldım bu paleti %40indirim vardı bencede kullanışlı bir palet olmuş

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. bayıldım ama hiç görmedim bunu
    yılbaşı gibi özel zamanlarda mı çıkıyor acaba?

    YanıtlaSil