10 Aralık 2015

GOLDEN ROSE VELVET MATTE - 27 NUMARA ( MAC KINDA SEXY MUADİLİ )


Bugün ki karşılaştırmamız Golden Rose Velvet Matte serisinin 27 numarası Mac Kinda Sexy ile birebir aynı olması. İlk bakışta ve elinize uyguladığınız zaman renk olarak farklı gibi görünseler de dudakta ikisininde rengi birbir aynı duruyor. Kadifemsi, yumuşak bir yapısı var golden rose 27 'in sürümü kolay fakat mat olduğu için dudaklarda bir zaman sonra kuruluk yapabiliyor. Kalıcılığı bir şey yiyip içmediğiniz takdirde çok güzel. Paraben içermez.
         
 Rengi aslında ambalajında koyu dursa da açık şeftali tonların da bir nude oldukça başarılı olduklarını düşünüyorum. Fakat bunu kullanmadan önce mutlaka dudaklarınıza peeling yapın çünkü daha hoş ve daha güzel sonuçlar almanız için mat rujlar da bu işlem şart.
        
Ben bunu cosmetica 'dan almıştım. 
İndirimli fiyatı 10,99 TL idi. Normal fiyatı 18,99 TL.
Mac 55 TL 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. 

9 yorum :

  1. henüz kullanmaya başlamadım ben de indirimden 8 TL ye almıştım :D

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. İnternet'ten hiç denememe rağmen aldığım tek renk ve gerçekten çok güzel :)

      Sil
  3. bakayım buna indirimde o zaman..

    YanıtlaSil
  4. Bende kinda sexy ruj var gerçekten benziyor :) Mutlaka golden rose'un bu serisini denemek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer renklerinin indirime girmesini bekliyorum :D

      Sil