21 Aralık 2015

GLISS ULTIMATE REPAIR SIVI SAÇ KREMİ - ÇOK YIPRANMIŞ VE KURU SAÇLAR İÇİN




Herkese merhaba.. Yıllardır kullandığım bir çok kişiye önerdiğim ve hepsinin de sevdiği memnun kaldığı bir üründen size de kısaca bahsetmek istiyorum. Saçları çok karışan ve tarama da zorluk çeken bir çok kişi var bunlardan biride benim. 
Saçlarım kalın telli olmasına rağmen çok fazla karışıyor. Eee bir de uzun olunca taramak işkence oluyor. Çok fazla ürün kullanmak saçınızı yoracağı için tek bir ürünle işi bitirme taraftarıyım. Yıllar önce keşfettiğim bu ürünü yanlışlık olmasın ama tahminen 3 seneye yakın kullanıyorum ve yine yanlış hatırlamıyorsam eğer bu ürünün 6 farklı çeşidi vardı. Çoğunu denemiş biri olaraktan en çok memnun kaldığım ürün bu oldu. Diğerleri de çok güzel fakat koku bakımından en çok bu karamel gibi kokan ürün oldu. Saçlarıma taramadan sonra yumuşaklık ve ipeksi bir görünüm veriyor. Çok severek kullanıyorum. Uzun ömürlü bir ürün 6-7 ay gidiyor bana. Sürekli kullandığım bir ürün olduğu için saçlarım da kırık çok az var la yok arasın da bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Bunu kullanmadan önce saçlarım da kırık çok fazla vardı ve koparak dökülüyordu. Bunu kullanmaya başladıktan sonra bu sorunum azaldı.

Fiyatı ise 11-12 TL 
Geçenlerde 1 Alana 1 Bedavası vardı yengemle ortak aldık ve stoklamış oldum. Sizde bu şekilde indirimlerde kaçırmayın çok güzel bir ürün.

Vaatleri ise; 

  1. Anında etki ile kolay tarama
  2. % 95*’e kadar daha fazla güç ve parlaklık
  3. Derinlemesine yeniden yapılandırma

Anında etki ile kolay tarama ve ekstra hasar onarımı

Çok yıpranmış saçları onaran eşsiz formül: ULTIMATE REPAIR SIVI SAÇ KREMİ, çok yıpranmış ve kuru saçlara anında etki ile kolay tarama, daha fazla güç ve parlaklık verir.
3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin içeren özel formülü ile saçı yeniden yapılandırır ve saçtaki hasarı mükemmel şekilde onarır. Saç telindeki çatlakları doldurur ve %95*'e kadar daha az saç kırılması sağlar.
*İşlem görmemiş saçlarla karşılaştırıldığında
Kullanımı ise;
Kullanmadan önce şişeyi iyice çalkalayın ! Her yıkamadan sonra hafif nemli veya kuru saça 3-4 fıst uygulayın. Durulanma gerektirmiyor. Gözünüze püskürtmeyin ! Direkt güneş ışığı altında bırakmayın !
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. 

2 yorum :

  1. Bu üründen tek ben memnun değilim sanırım :( Kokusu hoş evet ama bende herhangi bir onarım görevi sağlamadı acaba ben mi yanlış kullanıyorum bilemedim. Aksine bir de saçımı ağırlaştırıyor aldığım gibi duruyor yazık çöpe gidecek senin memnun kalmana sevindim bi ürünü alıp hüsranla köşeye atmak kötü çünkü :) bu arada vaadleri arasında kolay taranma olduğunu bilmiyordum saçlarım çok karışmadığı için etkisinide pek göremedim muhtemelen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bi onarma etkisi bende görmüyorum bu üründe ama saçları çok güzel açtığı be kokusunu çok sevdiğim için severek kullanıyorum bilmem kaçıncı şişem yani bu ☺️

      Sil