28 Aralık 2015

FLORMAR NAİL ENAMEL / 305 BEİGE LATTE - OJE İNCELEMESİ (1)

                                 
Herkese merhaba.. Bugün sizlere son zamanlar da favori ojem haline gelen bu tatlışdan kısaca bahsetmek istiyorum. Bahsetmek istememin sebebi ojenin aşırı kalıcı olması Flormar ojeleri ben gerçekten çok başarılı buluyorum. Fiyatları da oldukça uygun.
                                 
Bu ojenin rengi 305 BEİGE LATTE 
                                 

                                 
Şöyle ki oje tek katta rakı beyazı gibi duruyor fakat iki kat uygulandığı zaman daha hoş duruyor. Rengini iki katta çok belli ediyor. İlk katını sürüyorum ikinci katını kuruduktan sonra sürüyorum.
Watsons 'dan  2.90 TL 'ye almıştım. Çıkarmadığınız sürece tırnaklarınız 5-6 gün sonra bozulma yapıyor. Bu yönden aşırı sevdiğim bir oje oldu. Rengi de günlük hayata çok uygun.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın... 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin.
Blogumu yanda blogu izle takip et linkinden takip edebilirsiniz.
Sevgileeeer... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder