25 Aralık 2015

FARMASİ BEAUTY BALM ( BB ) KREM İNCELEME


Herkese Günaydın ! Farmasi ürünlerini çok seviyorum. Gerek yapıları olsun gerek performansları olsun bazı ürünleri gerçekten çok güzel. Son zamanlar da bu ürünlere BB kremi de dahil oldu. Herkesin öve öve bitiremediği FARMASİ BEAUTY BALM 'ı fiyatına göre gayet başarılı bir ürün. 
Akışkan bir yapısı var fakat cilde temas edip yaydıktan sonra pudralaşıyor. Bendeki rengi Light To Medium Açıktan Ortaya. İki rengi var.
Ürünün Vaatleri ise;
1. Macademia özü ile gün boyu nem.
2. Vitamin B3 ile doğal bir parlaklık.
3. Yulaf özü ile besleyici ve onarıcı.
4. SPF 15 ile güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı koruma.
5. İpek protein ile ipeksi bir cilt.
6. Kolajen ve Argan yağı ile Anti-aging etkisi.
7. Eşitlenmiş renk görünümü.

Farmasi BB Krem kullanarak; sivilce ve akne izleri, siyah noktalar, güne ışınları ve yaşlılık kaynaklı cilt lekeleri ya da renk farklılıkları gibi güzelliğinize gölge düşüren tüm cilt sorunlarına veda edebilirsiniz.
Renginin ciltteki duruşu ise bu şekilde ben bu ürünü gerçekten çok sevdim. Özellikle süngerle veya fırça ile uyguladığım zaman daha güzel sonuçlar aldım. Kapatıcılığı orta derece de güzel bir bb krem.

Fiyatı ise normal de 25 TL olması lazım ben indirimde 16,50 TL 'ye aldım. Instagram 'da Melike Hanımın farmasi_kirikkale hesabından almıştım. Hiç bir sorun olmadı 2 günden de az bir süre de elime ulaştı.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. 
Hoşçakalın :) 

12 yorum :

  1. bu ürünü hep görüyorum dekkelirse deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğini ümit ediyorum canım gerçekten güzel bir ürün :)

      Sil
  2. merhabalar, üzerinde çalıştığımız ve şuan deneme aşamasın da oldugumuz sitemiz http://tanitiminiziyapalim.blogspot.com.tr/ destek verirseniz çok seviniriz. Sağlıcakla kalın.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. methini çok duydum mutlaka denemeliyim dediğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim pişman olacağını sanmıyorum ☺️

      Sil
  4. Ben de aylardır görüyorum bu ürünü, herkes çok severek kullanıyor, bir gün deneyeceğim kısmetse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye ederim canım gerçekten normal karma yağlı ciltlere hepsine oluyor kullanan birçok arkadaşım memnun ☺️

      Sil
  5. Farmasi ürünleri kişilere ait sayfalarda mı satılıyor? Ürünleri nerelerde satılıyor merak ediyorum çünkü bu ürünü ve rujlarını çok görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagram 'da farmasicim sayfasından alabilirsin ben ordan almıştım sorun olmamıştı :) Avon gibi düşünün kataloğ üzerinden sipariş veriliyor :)

      Sil
  6. benim cildim karma bb kremi kullanıyorum çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum ☺️

      Sil
  7. Farmasi BB kremi kime tavsiye ettiysem memnun kaldı.sıra sizde.

    YanıtlaSil