19 Aralık 2015

FARMASİ 204 NUMARALI DUDAK KALEMİ - İNCELEME

Günaydın ! Bu aralar renkli kalem arayışın da olan ben geçen haftalar da yaptığım Farmasi alışverişin de bunu da sipariş vermiştim. Kalemin rengi mürdüm, mor karşımı içinde pembelik barındıran ama oldukça göz alıcı bir renk. 
Kalem herkesin dudağın da farklı durabileceğinden elime de swachladım. Görüldüğü gibi elim de biraz içinde pembelik barındıran mora kaçarken dudaklarımda mürdüm duruyor. Yapısı ise ne çok sert ne de çok yumuşak. Lip balm uyguladığınız zaman çok daha rahat sürüm sağlıyor. 
Bir şeyler yiyip içtiğiniz de hafif hafif yer yer silinmeler oluyor. Fakat onun dışın da çok güzel bir kalem.

Fiyatı ise şuan indirim de olması gerek 6.40 'a aldım. İndirimsiz 11.50 TL Buradan Farmasi 'ye giriş yaparak danışmanızı bulup sipariş verebilirsiniz.

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere, hoşçakalın...

4 yorum :

  1. güle güle kullanın blog ve instagramdaki çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben geldim:) Güle güle kullan ürünü:)

    YanıtlaSil