30 Aralık 2015

EVDE KOLAY OJE DESENİ NASIL YAPILIR ? DENEME 1-2 DIY

Herkese yılın son günlerinden merhaba ☺️
Nedense yılın son günleri bir heyecan, bir neşe, bir mutluluk sarar beni yeni yıl, yeni umutlar demek değil midir ? Umarım ki hepimizin yılı güzel, huzurlu, başarılı ve bol neşeli geçer. 

Gelelim bugün ki konumuza bildiğiniz gibi bugün itibari ile kar neredeyse bütün Türkiye 'ye yağdı gibi. Bende tırnaklarım da bunu yaşatmak istedim. İlk defa bu şekil de bir nail art yaptım. Bundan önce daha basit daha kolay yapardım. Aslında bu da çok basit gözünüz kesinlikle korkmasın ama ilk denememe rağmen güzel olmamış mı ? ☺️
Gerekli olan malzemeler renkli oje, makas, ve bant.
Açık renk bir ojeyi altta taban oluşturması için sürün ve kurumaya bırakın. Kuruyan tırnaklara bandı küçük resimde görmüş olduğunuz gibi kesin ve sonra tırnağınıza üçgen şekilde yapıştırın. Üzerine istediğiniz bir renk ojeyi benim sürmüş olduğum gibi sürün ve kurumaya bırakın. Önemli olan tam olarak kurumuş ojeler le adım atın yoksa bozulmalar olacaktır.
Bantları çıkardıktan sonra farklı renk bir oje ile ister tel toka kullanın ister toplu iğne hepimizin evinde bulunan malzemeler bunlar. ☺️ Sonra kuruduktan üzerine herhangi bir simli ama mutlaka ince simli olmasına dikkat edin kar efekti verebilmek için ince olması şart.
Ve nail art'ın bitmiş hali bu şekil de aşırı kolay hepimizin evin de olan ürünler le kolayca tırnaklarımızı süsleyebiliyoruz. 

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere, hoşçakalın... 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin.. ☺️

6 yorum :

  1. Nail art çok güzel oluyor. Amerika'da çok ünlü bunlar özel salonlar var. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur benim de yıllardır çok sevdiğim bir uygulama ☺️

      Sil
  2. Desenler çok güzel olmuş. Ben hiç beceremem böyle şeyleri, yetmişinci denememde yaptıysam da mutlaka bir şekilde bozmayı başarırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok zorluyor fakat kolay birazcık eli alıştırmak lazım ☺️

      Sil
  3. Çok güzeller canım, bayıldıııııım. Emeğine sağlık ! Ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canımmm ☺️ beğenmene çok sevindim mutlaka dene benimle de paylaş hatta çok mutlu olurum ☺️

      Sil