22 Aralık 2015

ESSENCE HAPPY GİRLS ARE PRETTY COLLECTİON - BEĞENDİKLERİM BEĞENMEDİKLERİM

Merhabalar :)

Bugün herkesin merak ettiği ve hiç bir yer de bulamadığı Essence Happy Girls are pretty kollesiyonunu inceleyeceğiz. 

Yukarı da ki fotoğrafta görmüş olduğunuz gibi koleksiyon 
  • 2 adet far paleti
  • 1 adet allık
  • 1 adet kontur kiti 
  • 6 adet oje 
  • 1 adet törpü
  • 2 adet Lip balm 
  • 2 adet Göz Kalemi 
Essence ürünleri Gratisler de satılıyor fakat bu koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı sayıda oluyor. Bulmak bir şans yani. Bu koleksiyon şirinlik yönünden benden tam not aldı fakat uygulama da biraz sıkıntılı.


Far paletlerinin swachları bu şekil de şöyle söylebilirim ki aşırı pigmentli çok güzel kesin alınmalı diyemem. Soft renklerden oluşan soğuk tonlara sahip bir palet. Benim en çok hoşuma giden toprak tonlarına sahip 02 numara oldu. Pigmentleri orta derece de fiyatı ise tanesi 12 TL



Koleksiyonun en şirin ürünü sanırım bu allık yani almak istemeyeni bile gel beni al diye bağırıyor :)
Pudra renklere sahip pigmenti orta derece olan allık beyaz tenler de kendini daha çok göstereceğini düşünüyorum. Uygulama swach bu şekil de varla yok arası kalıcı olduğunu da düşünmüyorum. Koleksiyon dediğim gibi sadece şirinlik abidesi. Fiyatı ise 11 TL  


Kontur kitinin ise swachu bu şekil de bronzerın çok başarılı olduğunu söyle bilirim. Rengini çok güzel veriyor. Fakat aydınlatıcı kısmı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Pudra gibi duruyor daha çok. Fiyatı ise; 13 TL

Ojelerin rengini çok beğendim saten bu şekilde nude ve pudra tonlarını çok sevmişimdir. İlk bulduğum yer de 6 'sını da almayı düşünüyorum. Koleksiyon da 2 si mat 4 ü sedefli ojeleri bulunuyor. Fiyatları ise tanesi 3 TL 




Koleksiyonun en gereksiz ürünün törpüsü olduğunu düşünüyorum. Törpüsü olmayan için ya da yenisini almak isteyenler için güzel bir alternatif fakat bunun yerine başka bir şey çıkarta bilirlermiş. Fiyatı ise 6.50 TL  

Koleksiyonun lip balmları ise biri açık gül kurusu gibi dururken diğeri de koyu gül kurusu duruyor. Lip balm ihtiyacınız varsa alıp deneyebilirsiniz fakat onun dışın da gerek olduğunu düşünmediğim bir ürün  de bunlar. Fiyatları ise 8.50 TL bu fiyata daha iyi lip balm bulabileceğinizi düşünüyorum.


Koleksiyonun son ürünleri ise bu 2 adet göz kalemi açıkçası ilk gördüğüm de dudak kalemi mi acaba dedim ? Fakat bildiğin göz kalemi Nude tonlar da 01 i grimsi oldukça soft duran bir renk 02 ise çikolata kahve tonların da bir renk. Asansör kalem olduğu için sevemedim. Çünkü asansörlü kalemler rahat oluyor fakat dayanıklı olmuyor. Fiyatları ise 8.50 TL 

Benim koleksiyon da gözüme çarpan detaylar bu şekil de oldu peki siz sevdiniz mi koleksiyonu ? 
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin sevgiyle kalın. 

Bir sonraki yazım da görüşmek üzere hoşçakalın. 
Diğer yazılarımdan haberdar olmak içinde sağ üst taraftan takibe alabilirsiniz. 









Google Görseller.

12 yorum :

  1. Gerçekten görünüş olarak hepsi çok cici :) ojelerini kullanıyorum tavsiye ederim size de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilk fırsatta deneyeceğim :)

      Sil
  2. hepsi çok güzel görünüyor. Renklerin yumuşaklığı ayrı bir güzel.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. allık ve ojeye bayıldım :) bu arada blog keşif etkinliğinden geldim . bende beklerim .

    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim canım teşekkürler ☺️

      Sil
  4. En alınabilecek olan ojeler demek ki :) Kalemine sağlık canım, çok açıklayıcı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım güzel yorumun için 🙊☺️

      Sil
  5. çok tatlılar ya al koy kenara izle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimiiii ☺️ aynı şeyi bende söylüyorum süs niyetine yapılmış ☺️

      Sil
  6. koleksiyonu genel olarak incelemen çok iyi olmuş, bende allığı var, diğerlerini alamamıştım kalmadığı için. çok da kaçırdığım bir şey yokmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok fazla pigmentli ürünler değil maalesef sadece görsel olarak çok iyi canım :)

      Sil