14 Aralık 2015

DEAD SEA PURİFYİNG CLAY MASKE ( YENİ ) - WATSONS


             
 Merhabalar.. Geçen haftalar da Watsons alışverişim de sürekli almak isteyip de ya cildimi kötü      yaparsa korkusu ile almayıp bir gazla da aldığım bu maske favorilerimin arasına girdi gibi. 
 Maskenin özelliği yağlı ciltlere özel olması bunu tercih etmem de ki sebeplerden biri de içerisinde  limon özleri olması limon bildiğimiz gibi cildi çok güzel temizliyor ve sivilce oluşumunu engelliyor.
                     
Maskenin kısaca vaadi arkasında yazdığı gibi cildin yenilenmesine, gözenekleri derinlemesine temizleyerek nefes almasını sağlıyor. Kilin rengi yeşil ince bir tabaka halinde cildinize sürüp kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra beyaz renk aldı. Daha sonra cildimi yıkadım ve nemlendirdim. Sabah aldığım sonuç ise yumuşacık bir cilt oldu. Alıp sürekli kullanmayı istiyorum. Çünkü maskeyi uyguladıktan sonra cildim de bir ferahlık hissettim. Sanki cildiniz nefes alıyormuş gibi bir his.. 

Fiyatı ise 4,99 TL Watsons 'dan almıştım.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere güzel yorumlarınızı eksik etmeyin... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder