1 Aralık 2015

BLOGA INSTAGRAM SEKMESİ EKLEME - ( SLAYTLI VE TABLO ŞEKLİNDE )

Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlere Bloga slaytlı ınstagram nasıl ekleriz bundan bahsedeceğim. İlk olarak söylemem gerekirse hem slayt olarak hemde 3 lü 2li tarzda tablo halinde ınstagram ekleyebiliyoruz. 

1. Adım: http://www.intagme.com/ adresine giriyoruz. Alttaki resimde anlattığım gibi ınstagram ismimizi yazıyoruz. Slideshow slayt şeklinde Grid ise tablo şeklinde demek ölçüleri blogunuza göre ayarlıyorsunuz. Ön izleme bölümünden bakabilirsiniz. Get Code 'dan kodu kopyalıyorum. 

2. Adım: Blog Kontrol Panelinden + Yerleşim sekmesini tıklıyoruz. 
3. Adım: Instagram hesabınızın hangi kısımda görünmesini istiyor iseniz oradan GADGET EKLE butonuna tıklıyoruz.
4.Adım:  HTML/JavaScript seçeneğine kopyaladığımız kodu yapıştırıyoruz.




Aslında çok basit ama bakıldığı zaman çok zor gibi gelen sistemde bu şekilde blogunuza ınstagram ekleyebilirsiniz. 
Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz.  
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın. 

Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin :) 

4 yorum :

  1. acaba ben de var mı bi baksanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım var tablo şeklinde :)

      Sil
  2. Dediğiniz şekilde yaptım fakat bende olmadı sanırım :( Hiç bir şey gözükmüyor çünkü. Bi bakar mısınız var mı acaba bende de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir şey görünmüyorsa ınstagram gönderileriniz herkese açık değildir. Onu kontrol ettikten sonra tekrar deneyin mutlaka olacaktır.

      Sil