2 Kasım 2015

RİMMEL LONDON SCANDALEYES JEL EYELİNER

Herkese Merhaba !! 
Watsons Bayram indiriminden aldıklarımı yorumlamaya Rimmel London Jel Eyeliner 'ından başlamak istiyorum. Aldığım günden beri uyguluyorum daha fazla beklemek istemedim çünkü aldıklarımdan en çok buna aşık oldum :) 

 

Paket içerisinde küçük 2,4 g eyeliner ve fırça var. Sadece fırçasını sevemedim ince bir eyeliner çekilmesi çok zor. Bende bu yüzden kendi eyeliner fırçamı kullanıyorum. 


                             

Yapısı gerçekten de simsiyah tek sürüşte bile üstünden geçmeye gerek kalmıyor. Çok çabuk kuruyor o yüzden hızlıca çekmeniz gerek. Kapağını kesinlikle açık bırakmayın hemen kuruya biliyor. Herhangi bir ıslak mendil veya göz makyaj temizleyicileri ile çok zor çıkıyor. Biraz ıslatıp yumuşadıktan sonra temizleyiciler ile yıkarsanız daha güzel temizlediğini göreceksiniz. 24 saat gözde bozulma yapmadan kaldığı vaadleri arasında, denedim ve onaylıyorum gerçekten gözde 24 saatten de fazla gözünü ovuşturmadığınız sürece bozulmadan, akmadan, kokmadan duruyor. 


                         


Buda gözümdeki duruşu kendi fırçası ile çekmiştim ve çok kalın oldu. O yüzden hiç hoşuma gitmedi. Siz herhangi açılı bir fırça ile daha güzel sonuç alabilirsiniz. Fiyatına gelecek olursak 16,90 TL normal satış fiyatı fakat ben % 50 indirimle 8,50 TL 'ye aldım.Fiyatına göre çok başarılı bir ürün kızlar kesinlikle denemelisiniz. 
                                     

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)



4 yorum :

  1. siyahlıgını ok sevdim seni instagramdan takibe aldım blog butonunu göremedim canım seni takibe almak isterdim :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım evet siyahlığı çok güzel blog izle linkini webden girdiğin zaman görebilirsin instagramdan takipteyim sevgiler :)

      Sil
  2. Merhaba bloğunu takibe ve izlemeye aldım bana da beklerim =)görüşmek üzere..
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/
    instagram:@kozmetikpsikolojisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim canım teşekkürler :)

      Sil