23 Kasım 2015

RİMMEL LONDON MATCH PERFECTION ( CONCEALER & HINGHLIGHTER ) 040 SOFTBEIGE

Herkese merhaba. 
Uzun bir süredir yazısını yazmak istediğim bir ürünle karşınızdayım. Rimmel london match perfectıon concealer & hınghlıghter.
    
Bir çok markanın buna benzer ürünleri var fakat bilinenin aksine kapatıcı cilt tonunun 2 ton açığı seçilmez. Bir çok insan bunu yanlış bildiği için bembeyaz göz altları ile dolaşıyor. Cildinizin renginde yani kullanıldığınız fondöten rengine yakın olup göz altı morluklarını ve renk eşitsizliklerini kapatması için kullanılır. 
 
Çok fazla kapatmaya ihtiyaç duymadığım için bu ürünü ben çok sevdim. Çünkü benim göz altlarım çok açık renge sahip fondötenle uyum sağlaması için beyaz durmaması için 040 Soft Beıge rengini aldım ne aşırı koyu nede çok açık geldi. Cildime çok güzel uyum sağladı. Aydınlatıcı görevi olduğu da yazıyor fakat bir aydınlık kattığını düşünmüyorum. Göz altlarım da kuruluk vs. yapmadı ince bir yapısı olduğu için kolay dağıtılabiliyor.
      
Yalnız tek sorunu kısa bir zaman sonra ortalama 4-5 saat sonra çizgilere dolma yaptı. Tek eksisi bu oldu en nefret ettiğim şeyde odur saten. Ambalajın fırçalı olması bana göre bir artı fakat çizgi çizgi bırakması iyi değil bu yüzden üzerinden ya bir süngerle yada parmağınızla dağıtmanız gerek. Sivilce vs. cilt problemlerinde çok güzel kapatıcılık sağlıyor. Benim gibi karma cilde ve beyaz göz altlarına sahipseniz bu ürünü sevebilirsiniz. Aşırı kapatıcı olsun, çizgi çizgi durmasın çok dayanıklı olsun 12 saat kalsın gibi bir bekletiniz varsa almayın.

Watsons 'dan 15 tl 'ye alabilirsiniz. Ben indirimden 9-10 lira gibi bir fiyata almıştım. Uygun fiyatlı alınabilecek günlük kullanım için çok güzel bir ürün.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın.

12 yorum :

  1. Vallahi çizgilere dolmayan kapatıcı yok bence. Hemen hemen hepsi doluyor kimi kısa sürede kimi daha uzun sürede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi bence de çizgiler var oldukça onlarda olur ☺️☺️

      Sil
  2. kapatıcının 2 ton açık olmasına inanıp bu işi abartan göz altını bemmbeyaz yapıp yetmezmiş gibi simsiyah bir makyajla gözünü çerçeveleyen bide güzel makyaj yaptığına inanan o kadar çok arkadaşım varkii :)
    http://cilekkokusublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D yorumuna çok güldüm :) çok doğru bir tespit haklısın canım benim de aynı şekilde çevrem de çok fazla var :) :)

      Sil
  3. Bende urunjn cizgilere dolmasindan hic hoslanamadim bide cok az bir urun cikiyor icinden belki benim aldigimda sıkıntı vardi ama yarisina yakini hava doluydu. Bloguma beklerim,takipteyim.
    bakimlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle bir sorun olmadı çok rahat kullanımı var :)

      Sil
  4. kapatıcı olarak degil de aydınlatıcı olarak çok memnunum o amaçla sevdiğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki fondötenimle aynı renk olduğu için pek bir farkı olmuyor gerçekten güzel bir ürün ☺️

      Sil
  5. ben de almayı düşünüyorum umarım mor ve ötesi gözaltlarımı kapatabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok fazla morluk ve kapatma gereği olmadığı için ben çok sevdim aşırı bir kapatıcılığı yok orta diyebilirim ☺️

      Sil
  6. Merhaba resimlerdeki ojenize bayıldım numarasını hatırlıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarın bir ojesiydi ama kodunu hatırlamıyorum şuan :(

      Sil