6 Kasım 2015

RİMMEL LONDON - 24HR Supercurler Volume&Curl Maskara

Herkese merhaba. 
Herkesin hayali uzun, kıvrımlı, dolgun kirpiklerdir dimi ? Çünkü benim de öyle. Bu yüzden sürekli bir maskara arayışı var. Bunlardan biri de geçen ay Watsonslar da satışa çıkan Rimmel markasına ait bu maskara 29. Ekim bayram indirimindeyken almıştım. O günden beri de kullanıyorum.


Gözlemlerime gelecek olursam eğer maskaranın oval bir ucu var ve kirpiklerinizi çok güzel kavrıyor. Vaatlerinden biri de bu kirpikleri kavrayarak kirpikleri daha hacimli ve daha kıvrımlı olmasını sağlıyor. 24 saat kalıcılık vaat ediyor. Ama bana göre bu dolgunluk çok az yani bana yetmiyor. Mutlaka ikinci bir kat geçiyorum. Ama çok güzel kıvırıyor kirpikleri. Kısacası yapısı çok güzel tek sorunu kirpikleri biraz daha dolgun gösterebilirdi. Suya dayanıklı diyebilirim çünkü temizlerken kolay kolay temizlenmiyor. Fakat makyaj temizleme suları çok çabuk temizlemenizi sağlıyor.


Onun dışında çok güzel bir ürün. Fiyatı ise sadece 16.99 TL Watsonslar da satılıyor. İndirimleri takip ederseniz eğer yarı fiyatına bile alabilirsiniz benim gibi. Eğer günlük kullanım için kıvrık, hacimli kirpikler arıyorsanız bu maskara tam size göre.


Şimdilik hoşçakalın, yorumlarınızı eksik etmeyin, sevgileer...

6 yorum :

  1. Benim kirpiklerim düz olduğu için bu tarz bir maskara arayışındayım aslında
    Hiç kullanmadığım maskaralar var ama kullanmaya kıyamıyorum :)
    Şehir dışına çıkarsam bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpikleri tek tek kıvırıyo tavsiye ederim aradığın özellik sadece kıvırma ise ☺️ çünkü pek bi dolgunluk vermiyor ☺️

      Sil
  2. Merak ettigim bir urundu, guzel bir yazi olmus tesekkurleer ☺️

    YanıtlaSil
  3. Rimmel markasini hic kullanmadim deneyecegim. Tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmelın genelde kullandığım bütün ürünlerini seviyorum diyebilirim :)

      Sil