10 Kasım 2015

PASTEL - Spring Blush - On (15) Bahar Allık

Herkese yeniden merhaba mevsimlerin insanlar üzerin de çok fazla etkisi var. Sonbaharın gelmesi ile seçtiğimiz ürünlerde ya koyu renkler yada yaprak tonları yani şeftali ve kahverengileri seçmiyor muyuz ? Şahsen ben seçiyorum. Bu allık da tam sonbaharın rengi fakat satış da adı bahar rengi diye geçiyor. Bahar 'a uygun olduğu söylenirken ben tam aksini düşünüyorum. Sonbahara ait bir renk kesinlikle.

         

Bendeki rengi 15 numara tam şeftali rengi aşırı bir turunculuğu yok fakat pigmentasyonu oldukça başarılı bir ürün olduğu için az kullanmanız da fayda var yoksa yanaklarınıza turuncu şerit çekmiş gibi olursunuz. Bu allığın 2 rengi var 10-15 bence renk ıskalasını biraz daha geniş tuta bilirlermiş çünkü pigmentasyonu çok başarılı. Allığın içerinde fotoğrafta da gördüğünüz üzere hafif ışıltılar var. Her cilt tonu için gayet uygun bir renk fakat bu beyaz tenler de ayrı bir güzel durur bence.
                                             

Kabı çok şirin küçük bir allık olduğu için tam çantaya atmalık. Fiyatına gelicek olursak 10 TL  gibi bir fiyatı var. Yani bu ürün hem fiyat açısından hemde uygulama açısından şuan da favorim oldu diyebilirim. Çok geç kalmışım bu ürünü almakla. Bazen ön yargıları bir kenara bırakmak gerek :)

                                            

Bu ürünü Watsons, Gratis ve bir çok kozmetik malzemeler saten mağazalar da bulabilirsiniz.

Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. Hoşçakalın.


6 yorum :

  1. güzel ürüne benziyor bi bakayım bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel 10 numarasını bulursam onu da almayı düşünüyorum hiçbir yerde kalmıyor 😄 blogunu takipteyim canım ☺️

      Sil
  2. Merhaba ben saç için olan yazınızı okumak istiyorum bulamadım mümkünse yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burdan okuyabilirsiniz :) http://gokceninsecimleri.blogspot.com.tr/2015/10/sac-bakim-yagi-ve-sac-bakimi.html

      Sil
  3. rengi çok güzel canım ama bu rengi bulmak çok zor umarım bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde stoklarda bu renk var diğeri yok canım eminim bulacağına :)

      Sil