26 Kasım 2015

PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER İNCELEME

Günaydın kızlar :) 
Bugün sizlere çok tatlı minnoş bir üründen bahsetmek istiyorum. 
PASTEL MOON LIGHT HIGHLIGHTER 


Bunu ekim ayında Watsons 'dan almıştım ve o gün bu gündür severek kullanıyorum. Uygun fiyatlı alınabilecek en güzel hıghlıghter. Ambalajı küçük 15 ML'lik, oje formunda oldukça kullanışlı bir ürün. Sürümü bu yüzden kolay ve rahat. Yalnız ben bu ürünü sadece ıslak süngerim ile uyguluyorum. Çünkü çok pigmentli ve fırça ile uygulandığı zaman disko topu gibi oluyor. Sünger ürünün yapısını biraz incelttiği için günlük kullanıma da uygun hale getiriyor. 

     

Ürünün içinde minik simler var, sim sevmiyor iseniz bu hıghlıghter'ıda sevmeyeceksinizdir. Fotoğraflarda oldukça uçuk pembe çıkan ürünün biraz daha somonumsu tonlar içerdiğini belirtmeliyim, tam bir "inci" rengi.


Yapısı yoğun olduğu için fırçasından akma dökülme gibi bir sorunu olmuyor. Ciltteki duruşu aynı bu şekilde fotoğrafta gördüğünüz gibi koluma elimle dağıtarak uyguladım. 



Fiyatı 11.90 TL ben indirimden 9 TL 'ye aldım. Doğru ve dikkatli uygulandığı zaman çok pratik ve güzel bir ürün. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Hoşçakalın :)
Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. Bloguma abone olmak için bu blogu takip et veya izle butonundan abone olabilirsiniz.

8 yorum :

  1. Bendede var bu ürün fakat cok hizli kuruyor dagitmakta zorlaniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlı hareket etmek gerek evet :) ama dediğim gibi ben ıslak süngerde öyle bir sorun yaşamıyorum :)

      Sil
  2. çok doğal bir ışıltısı varmış :) fotoğraflarda çok güzel yakalamışsın :)
    http://cilekkokusublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru uygulandığı taktirde gerçekten çok doğal duruyor :) teşekkür ederim en çok özen gösterdiğim şeyler fotoğraf :)

      Sil
  3. Bu ürünü beğenen de çok beğenmeyen de sırf o yüzden alamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben fiyatına göre başarılı buldum ☺️

      Sil
  4. Çok güzel bir ürün,ben de aldıgımdan beri severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir ürün bende severek kullanıyorum ☺️

      Sil